تقدیر فرانسوی‌ها از ستاره جان سخت هالیوود

۲۵ام بهمن ،

بروس ویلیس، بازیگر شناخته شده و سرشناس هالیوود که این روزها برای تبلیغ پنجمین قسمت اکشن محبوب ˝جان سخت˝ با عنوان ˝یک روز خوب برای جان‌سخت˝ به پاریس رفته، در مراسمی بالاترین نشان فرهنگی هنری فرانسه را به خاطر سه دهه فعالیت هنری دریافت کرد.

به گزارش هنرآنلاین، این نشان از سوی اورلی فیلیپتی، وزیر فرهنگ فرانسه برای تقدیر از دستاوردهای این بازیگر سرشناس آمریکایی در ۳۰ سال قبل به وی اعطاء شد.

بنابر این گزارش، وزیر فرهنگ فرانسه در این مراسم با بیان اینکه به حضورش در این مکان افتخار می‌کند، گفت: شخصیت جان مکلن با بازی بروس ویلیس در فیلم‌های “جان‌سخت” یک قهرمان فراموش نشدنی است علاوه بر اینکه به جز سری فیلم‌های “جان سخت”، ویلیس در فیلم‌هایی متفاوت و پلیسی مثل “قلمرو طلوع ماه”، “داستان عامه‌پسند” و “شکست‌ناپذیر” بازی‌های درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

وزیر فرهنگ فرانسه همچنین با اشاره به همکاری برویس ویلیس با سینماگرانی همچون وس اندرسن، کوئنتین تارانتینو و ام.نایت شیامالان گفت: او می‌داند که گاهی اوقات باید از پرسوناژهای آدم‌های قلدر فاصله بگیرد و با فیلمسازان خاص‌تر کار کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، نشان هنر و ادبیات در دهه ۱۹۵۰ با هدف تقدیر از کسانی که در ارتقاء هنر در فرانسه و سراسر دنیا نقش داشته‌اند، تاسیس شد. در این نشان سه درجه فرمانده، افسر و شوالیه وجود دارد.

فیلم “یک روز خوب برای جان‌سخت” در حالی از روز ۲۰ ماه فوریه ۲۰۲۴ (۲ اسفندماه) در فرانسه اکران می‌شود که بروس ویلیس فیلم “سرخ۲” ساخته دین پاریسوت را هم آماده نمایش دارد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.