تقوی: مشکلات این فصل سایپا در ۱۰ سال اخیر بی‌سابقه بود

۲۰اردیبهشت،

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید مشکلات تیمش در این فصل بسیار بسیار بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، مجتبی تقوی در نشست خبری پس از پایان بازی گهر و سایپا در ابتدا گفت: یکی از بهترین دوستان و از مفاخر فوتبال دورود علیرضا دلیخون است که واقعا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران بود. همچنین از خدا می‌خواهم همایون بهزادی شفای عاجل پیدا کند.

وی ادامه داد: قصه گهر قصه مظلومیت استان لرستان است و مشکل چندم این تیم بازی نکردن در دورود بود. قبل از آن دورود مشکلات دیگری دارد که ابتدا باید آن‌ها حل شود.

تقوی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به فرهنگ خوب تماشاگران گهر اظهار کرد: امروز آن‌ها بنده حقیر و بازیکنان سایپا را شرمنده کردند و با تشویق‌هایشان چیزهای بسیاری به ما یاد دادند. لیاقت این مردم بیشتر از این‌هاست و نشان دادند فرهنگ لرها چقدر بالاست.

وی همچنین دربارهٔ بازی بیان کرد: به لحاظ فنی گهر نسبت به بازی رفت پیشرفت خوبی داشت و در این بازی ما را بسیار اذیت کردند. افتخار داشتم که شاگرد مایلی کهن بوده‌ام و اگر از اول فصل ایشان هدایت گهر را به عهده داشت شاید این تیم سقوط نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه امکانات شهر دورود بسیار پایین است گفت: مسئولان باید خودشان را آماده کنند که از مهمانان پذیرایی بهتری داشته باشند و امکانات شهر را به حد لیگ برتر برسانند. ما برای این بازی بسیار اذیت شدیم.

تقوی با اشاره به مشکلات تیم سایپا تصریح کرد: خدا را شکر با وجود مشکلات بسیاری که داشتیم و در ۱۰ سال اخیر برای تیم سایپا بی‌سابقه بود، نتایج خوبی گرفتیم. در نیم فصل اول چهارم شدیم. به جرات می‌گویم بعد از گهر ضعیف‌ترین تیم به لحاظ مالی در لیگ برتر سایپا بود. افتخار می‌کنیم که این سختی‌ها را تحمل کردیم و با اینکه ۶۰ درصد منابع مالی باشگاه کم شده بود اما باز نتایج لازم را گرفتیم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: فرصت مناسبی به بازیکنان جوان سایپا دادیم و همیشه در این تیم به جوانان فرصت داده می‌شود. با تمام وجودم عشقم را به بازیکنان سایپا ابراز می‌کنم و نمی‌خواهم مسائل را بیشتر باز کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که شما برای این از باشگاه سایپا تعریف می‌کنید که فصل آینده هم سکاندار این تیم باشید گفت: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که بیخودی از کسی تعریف نمی‌کنم. سال‌های بسیاری به عنوان بازیکن و مربی در خدمت سایپا بوده‌ام و به نوعی پرافتخارترین بازیکن این باشگاه محسوب می‌شوم. اگر از تیم دیگری پیشنهاد داشته باشم اولویت اولم سایپا است و همیشه احترام بسیاری برای این تیم قائل هستم.

تقوی تاکید کرد: باشگاه مختار است با مربیان دیگری صحبت کند. همان طور که من مختارم با تیم‌های دیگری مذاکره کنم. اما باید تا ساعات آخر به قراردادمان پایبند باشیم و این همان اخلاق حرفه‌ای است. از مسئولان باشگاه به ویژه آقای کوهسار تشکر می‌کنم که برای تیم زحمات بسیاری کشیده‌اند.

وی در پایان گفت: امیدوارم لرستان که استان پهناوری است در آینده یک تیم لیگ برتری داشته باشد. این تماشاگران انرژی بسیاری به تیم‌شان داده‌اند و امیدوارم به حقشان برسند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.