تقی پور‌ تمدید انحصار رایتل را تایید نمود

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است وزیر ICT از مهلت داده شده iبه رایتل خبر داد و گفت: این اپراتور توضیحاتی را درباره سبب تاخیرات خود اعلام نموده که بعضی از این موضوعات از سوی دولت مورد قبول قرار گرفته و مهلتی iبه این شرکت داده شد تا بدین ترتیب تا پایان تابستان سال آینده خدمات خود را در همه شهرها ارائه کند.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا تقی‌پور در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت اظهار نمود: این طرح نیازمند بعضی تغییرات در مراکز است که بعضی مراکز قدیمی‌تر iبه سبب آنکه تجهیزات نرم‌افزاری کمتری داشتند در این زمینه با تاخیر‌هایی مواجه شدند.

اما تقی‌پور در ادامه در پاسخ iبه سوالی که درباره‌ی منع شرکت‌ها از هر فعالیتی در زمینه‌ی اپراتور چهارم مطرح شده بود، خاطر نشان نمود: بحث تمدید دوره انحصار اپراتور سوم معنای مشخصی دارد، درواقع این دوره برای آن تعریف می‌شود که این اپراتور‌ها بتوانند شبکه‌ی خود را ایجاد نموده و از طرفی مطمئن شوند که سرمایه‌گذاری آن‌ها بازگشت مالی iبه همراه خواهد داشت.

وی خاطر نشان نمود: این تصمیم در سطوح عالی دولت گرفته شده و هم چنان وزارت ارتباطات خود را ملزم iبه تصمیمات دولت در این زمینه می‌داند.

وزیر ارتباطات در عین حال یاد‌آور شد: در حال حاضر از طریق وایمکس و اینترنت پرسرعت خدماتی که در قالب فعالیت‌های اپراتور چهارم باید ارائه شوند در اختیار مردم قرار می‌گیرند و روز‌به‌روز این خدمات در حال گسترش است.
IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.