تلاش می‌کنم دروازبان اول ایران در جام جهانی باشم

علیرضا صمیمی، دروازبان دوم تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به عنوان اولین بازیکن فوتسال بوشهری عضو تیم ملی ایران هستم و همه تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی در رقابت‌های مختلف به کار خواهم گرفت.

این ملی پوش فوتسال ایران اضافه کرد: مدت دو سال است که در تیم لیگ برتری شرکت حفاری اهواز حضور دارم و یک سال دیگر با این تیم خوزستانی قرارداد دارم. سال گذشته در لیگ برتر چهارم شدیم، خوشبختانه امسال تیم ما برای قهرمانی بسته شده است.

صمیمی با بیان اینکه در دو بازی دوستانه مقابل کرواسی و همچنین بازی برابر روسیه به عنوان سنگربان تیم ملی به میدان رفته‌ام، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کادر فنی تیم ملی از عملکردم بسیار راضی بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ سال سن دارم و با توجه به سن و سال مناسبی که دارم تلاشم را چندین برابر خواهم کرد تا بتوانم همچنان عضو تیم ملی باشم و در مرحله بعد جایگزین بهترین دروازبان فوتسال ایران و آسیا یعنی مصطفی نظری بشوم؛ هرچند راه سختی در پیش دارم اما هدفم  این است که سنگربان شماره یک تیم ملی در جام جهانی باشم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که استان بوشهر نیز با توجه به استعدادهای موجود در این رشته بتواند، تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر فوتسال و از آنجا بازیکنانی را به تیم ملی عرضه کند که این موضوع به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

صمیمی در ارتباط با وضعیت فوتسال در استان بوشهر نیز بیان داشت: چنانچه اسپانسر مالی مناسبی در این استان سرمایه‌گذاری کند و تیم‌های استان را حمایت کند خیلی زود شاهد حضور تیمی از استان بوشهر در لیگ برتر فوتسال خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از اعتمادی که کادر فنی تیم ملی فوتسال به خصوص علی صانعی و مربی دروازبان‌های تیم به بنده داشته اند، تشکر ویژه‌ای به عمل آورم.

این ملی پوش در پایان از خانواده، دوستان و مربیان بوشهری خود تشکر کرد و افزود: برای پدر و مادرم که  در این زمینه مشوقم بوده‌اند آرزوی سلامتی دارم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.