تلفات سنگین تروریستها در سوریه

جام جم آنلاین: نیروهای نظامی سوریه در تعقیب افراد مسلح تروریست ، دهها تن از آنها را در شهر دیرالزور در شرق این کشور به هلاکت رساندند و در شهرحمص و حومه آن نیزخسارت زیادی به گروه های مسلح وارد آوردند .

 به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق به نقل از روزنامه سوری الوطن ؛ پس از آنکه تروریستها برای حمله به پادگان ارتش در آن منطقه آماده شده بودند، درگیری های سنگینی در حومه قبرستان شهر دیرالزور صورت گرفت.

در یکی دیگر از محله های شهر دیر الزور به نام الجلبیه نیز افراد مسلح تروریست به طور بی هدف و برای ترساندن مردم تیراندازی کردند و این امر به دخالت نیروهای نظامی و درگیر شدن با افراد مسلح کشیده شد که در اثر این درگیری ، شمار زیادی از افراد مسلح کشته و سایر تروریستها دستگیر شدند.

روزنامه الوطن همچنین به نقل خبرگزاری رسمی سوریه سانا خبرداد : افراد مسلح به سرگردگی یکی از افراد شرور به نام قیصر هندوای ، شیخ “عبدالقادر راوی” مفتی استان دیرالزور را ربودند و یک خط لوله انتقال نفت را در این استان منفجر کردند که در پی آن ، آتش سوزی در محل انفجار رخ داد.

بر اساس این گزارش همچنین نیروهای حفظ نظم در تعقیب تروریستها دو تن از سرکرده های آنان به نامهای خضر عافص و بدوی حسون را به هلاکت رساندند و خودروهایشان را که بر روی آنها اسلحه تیربار نصب شده بود ، منهدم کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.