تلفن هوشمند مخصوص سالخوردگان + عکس

در گذشته گوشی‌های موبایلی مخصوص افراد سالخورده و افراد کم‌بینا یا نابینا ساخته شده است. این گوشی‌ها اغلب کلیدهای بزرگی دارند و اعداد و نوشته‌ها روی نمایشگر آنها بزرگ‌تر از گوشی‌های معمولی است تا کاربران راحت‌تر آنها را بخوانند.

به گزارش سه نسل به نقل از خبرآنلاین ، حال نسل جدید این گوشی‌ها ۲۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد و به افراد سالخوره و کم‌بینا اجازه می‌دهد از امکاناتی چون دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاری آنلاین تصاویر برخوردار شوند.

گوشی موبایل JitterBug Plus یکی از همین گوشی‌هاست که کار کردن با موبایل را برای افراد سالخورده آسان می‌کند. این گوشی دو کلید YES و NO بزرگ دارد و گشت‌وگذار در منوهای آن ساده است. کاربران می‌توانند با گرفتن عدد صفر در هر زمان از شبانه روز به یک اپراتور وصل شوند تا مشکلات کاربری خود را حل کنند.

در حال حاضر در میان افراد بالای ۶۵ سال در آمریکا از هر ۱۰ نفر ۷ نفر تلفن همراه دارند. نیمی از جمعیت سالخوردگان آمریکایی به اینترنت متصل می‌شوند و خیلی از آنها در شبکه‌های اجتماعی گوناگونی چون فیس‌بوک و LinkedIn فعال هستند. شرکت GreatCall سازنده گوشی موبایل JitterBug Plus بر این باور است که این گوشی ابزار ایده آلی برای جمعیت سالخورده و پیشروی آمریکاست.

این گوشی از بدنه گوشی‌های تاشوی سامسونگ برخوردار است و گشت‌وگذار در منوهای آن به کمک کلیدهای بالا و پایین کار ساده‌ای است. نوشته‌های بخش تنظیمات فونت درشتی دارد. در گوشه نمایشگر میزان شارژ باقی مانده و همچنین میزان آنتن دهی گوشی نمایان است. روی این گوشی ساده و کاربردی که ۹۹ دلار قیمت دارد کلیدی برای تماس اضطراری تعبیه شده است؛ کاربران با فشار این کلید شبکه پشتیبانی ویژه ۲۴ ساعته JitterBug Plusرا از وضعیت اضطراری آگاه می‌کنند و بلافاصله یک اپراتور با کاربر مورد نظر تماس می‌گیرد تا از وضعیت او جویا شود.

این گوشی به کاربران سالخورده و کم‌بینا اجازه می‌دهد با یک کلید، عکس‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارند.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.