تلگرام به اقتصاد مقاومتی ضربه میزند! با این روند قطعا فیلتر خواهد شد

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی خارجی و از جمله “تلگرام”، منوط به تبعیت از قوانین داخلی است.

تلگرام به اقتصاد مقاومتی ضربه میزند

عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در پاسخ به این سئوال که شبکه‌های اجتماعی خارجی فیلتر می‌شود یا خیر؟ افزود:‌ در حال حاضر فعالیت همه شبکه‌های اجتماعی خارجی در کشور ادامه دارد و قوانین و مقررات کشورمان در این شبکه‌ها رعایت نمی‌شود.خرم آبادی با بیان این که ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی منوط به رعایت قوانین و مقررات داخلی است، تصریح کرد: چنانچه شبکه‌های اجتماعی و به خصوص تلگرام به همین رویه ادامه بدهند، قطعا فیلتر خواهند شد و در این زمینه همه اعضاء کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و حتی اعضاء شورای عالی فضای مجازی متفق القول هستند که هر چه سریعتر باید زمینه فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی فراهم شود.

وی گفت: شبکه‌های اجتماعی خارجی به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی لطمه وارد می‌کنند و باید از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد:‌ در حال حاضر اطلاعات چند میلیون شهروند ایرانی روی شبکه های اجتماعی خارجی ثبت شده و آنها می توانند به راحتی از این اطلاعات سوءاستفاده کنند اما پس از فراهم شدن زمینه فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی با همان سرعت و با کیفیت بهتر، شبکه‌های اجتماعی خارجی که از قوانین کشور ما تبعیت نمی کنند، فیلتر می‌شوند.

 

منبع: صدا و سیما

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.