تماشاخانه سنگلج میزبان شش نمایش آیینی شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تماشاخانه سنگلج با میزبانی از شش اثر نمایشی شرکت کننده در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی پذیرای تماشاگران تئاتر می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز، این تماشاخانه از یکشنبه تا جمعه، ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه، با شش اثر نمایشی، که هر روز در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا می شوند، پذیرای تماشاگران است.

نمایش “کل عنایت”، نوشته و کار جواد انصافی، اولین نمایشی بود که یکشنبه شب روی صحنه رفت و با استقبال خوب تماشاگران نیز مواجه شد.

نمایش “او اولماسون، بو اولسون”، کار یعقوب صدیق جمالی، دوشنبه، ۲۵ شهریورماه، به مدت ۶۵ دقیقه از تبریز، نمایش “پهلوان گم شده”، کار صادق عاشورپور، سه شنبه، ۲۶ شهریورماه به مدت ۹۰ دقیقه از تهران، “قصه باغ زالزالک”، کار سیدعلی شیدایی فر، چهارشنبه، ۲۷ شهریورماه، به مدت ۱۰۰ دقیقه از ساری، نمایش “اتللو به روایت بخشی”، کار فرشید تمری، پنجشنبه، ۲۹ شهریورماه، به مدت ۷۰ دقیقه از مشهد و “کی به کیه؟”، کار کیانی و عماد از اصفهان، به مدت ۱۲۰ دقیقه نمایش هایی اند که در این تماشاخانه اجرا می شوند که صرفا نمایش “کی به کیه؟” در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۲۰ به صحنه می رود.

علاقه مندان به تماشای آثار نمایشی تماشاخانه سنگلج می توانند هر روز، به غیر از روزهای شنبه و تعطیلی رسمی، به نشانی خیابان وحدت اسلامی، پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.