تمام بازیکنان استقلال و پرسپولیس

فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در حالی به پایان رسید که ۱۲۱ بازیکن قرارداد خود را با تیم های پرسپولیس، استقلال، نفت، پیکان و راه آهن در هیات فوتبال استان تهران ثبت کردند.

تیم های لیگ برتری از ۲۸ اردیبهشت تا ۲۲ تیر ماه فرصت داشتند تا قرارداد بازیکنان خود را در هیات های فوتبال ثبت کنند و در این مدت قرارداد ۲۲ بازیکن پرسپولیس، ۲۲ بازیکن استقلال، ۲۵ بازیکن نفت، ۲۴ بازیکن پیکان و ۲۸ بازیکن راه آهن در هیات فوتبال تهران به ثبت رسید.

همه مردان قرمزها

در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، امیرحسین فشنگچی، محمد قاضی، مهرداد پولادی، شهاب گردان، جواد کاظمیان، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، غلامرضا رضایی، علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، ایمون زاید، سامان آقازمانی، هادی نوروزی، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، روبرتو ده سوسا، کریم انصای فرد، افشین اسماعیل زاده و روح الله سیف اللهی قراردادهای جدیدی را با باشگاه پرسپولیس ثبت کردند.

قرارداد فشنگچی، آقازمانی، خانزاده، انصاری فرد، اسماعیل زاده و سیف اللهی با باشگاه پرسپولیس سه ساله، قاضی، پولادی، ماهینی، رضایی، نوروزی، علی عسگری و ده سوسا دو ساله و قرارداد کریمی، مهدوی کیا، گردان، کاظمیان، بنگر، حسینی، نورمحمدی، نوری و زاید نیز یکساله است.

هنوز قرارداد ”مانوئل ژوره” سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس و دیگر اعضای کادر فنی سرخ پوشان در هیات فوتبال استان تهران به ثبت نرسیده است.

بر اساس اعلام رییس هیات فوتبال استان تهران در آیین نامه نقل و انتقالات لیگ برتر، مهلتی برای ثبت قرارداد اعضای کادر فنی تیم ها تعیین نشده است و بر این اساس ”مانوئل ژوزه” و دستیاران این مربی پرتغالی در روزهای آینده نیز می توانند قرارداد خود را با تیم پرسپولیس به ثبت برسانند.

همه مردان آبی ها

از باشگاه استقلال هاشم بیگ زاده، امیرحسین صادقی، میلاد میداودی، میثم بائو، سیاوش اکبرپور، سیدامین منوچهری، آرش برهانی، فریدون زندی، سیدمهدی رحمتی، جی لوید ساموئل، علی حمودی، سیدمیثم حسینی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، رودریگو توزی، فابیو جانواریو، سیدحسین حسینی، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، محمد انصاری و آرمن طماسیان زرنه نیز بازیکنانی هستند که قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران ثبت کردند.

قرارداد منوچهری، سیدحسین حسینی، انصاری و طهماسیان زرنه با باشگاه استقلال سه ساله، اکبرپور دو ساله و قرارداد بیگ زاده، صادقی، میداودی، بائو، برهانی، زندی، سیدمهدی رحمتی، ساموئل، حمودی، سیدمیثم حسینی، حیدری، عمران زاده، منتظری، توزی، جانواریو، کیانوش رحمتی و جباری نیز یکساله است.

”محمد محمدی” و ”ایمان مبعلی” نیز که پیشتر با استقلال قراراداد ثبت کرده بودند در روز پایانی نقل و انتقالات با فسخ قرارداد خود با آبی پوشان به ترتیب به تیم های راه آهن و پیکان تهران پیوستند.

اردشیر (امیر) قلعه نوعی سرمربی آبی پوشان قراردادی دو ساله با باشگاه استقلال به ثبت رسانده و دیگر اعضای کادر فنی این تیم شامل مجید صالح، ستار همدانی، کریم بوستانی و حمدالله (حمید) بابازاده نیز قراردادهای یکساله خود را با باشگاه استقلال ثبت کردند.

بازیکنانی که فصل گذشته در تیم های خارج از کشور بازی می کردند تا اول مرداد ماه می توانند قرارداد خود را با باشگاه های لیگ برتری ثبت کنند، از این رو نفراتی از جمله ”فرهاد مجیدی”، ”جواد نکونام” و ”مهرزاد معدنچی” که احتمال پیوستن آنها به تیم های تهرانی می رود همچنان فرصت دارند تا پس از توافق با باشگاه ها قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کنند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, بازیکنان استقلال, بازیکنان پرسپولیس, پرسپولیس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.