تمام خودروهای پیش فروش شده به زودی تحویل می‌شوند

تمام خودروهای پیش فروش شده به زودی تحویل می‌شوند

در حالی که شرکت رخش خودرو دیزل از چند سال پیش اقدام به پیش‌ فروش خودروهای تجاری کرده و عدم تحویل برخی از خودروهای پیش فروش شده، اعتراض خریداران را برانگیخته است، مدیرعامل این شرکت می‌گوید که به زودی تمام خودروهای پیش فروش شده تحویل خریداران خواهد شد.

سید ابوالفضل ثابتی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: به زودی تمام تعهدات شرکت تسویه و تمام خودروهای پیش فروش شده تحویل مشتریان خواهد شد. البته تاکنون بیش از ۹۰ درصد خودروهای پیش فروش شده تحویل مشتریان شده است.

وی با بیان اینکه قطعات مربوط به تولید ۱۰ درصد تعهدات باقی مانده وارد کشور شده است، اظهار کرد: برای جبران تاخیر ایجاد شده در این خصوص، تمام خودروها با قیمت روز پیش فروش تحویل خریداران شده و جریمه دیرکرد نیز به خریداران پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیش از این مدیرکل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته بود که تعدادی از افراد مشکلاتی درخصوص خودروی خریداری شده از شرکت رخش خودرو دیزل داشتند که اقدامات زیادی برای حل آن انجام شده است. به دنبال پیگیری‌های انجام شده مسئولان شرکت رخش خودرو دیزل متعهد شده‌اند که ظرف یکی دو ماه آینده این مشکلات را حل کنند.

در این میان دبیر انجمن خودروسازان ایران نیز از پذیرفته نشدن شرکت رخش خودرو دیزل برای عضویت در این انجمن خبر داده و گفته بود که این شرکت چند سال پیش خواهان عضویت در انجمن خودروسازان ایران شد، اما به دلیل آنکه شرایط لازم را نداشت از پذیرش آن خودداری شد.

به گفته احمد نعمت‌بخش سه شرط سپری شدن حداقل سه سال از زمان شروع به تولید، تولید حداقل ۳۰ درصد ظرفیت اسمی در طول سه سال و خوشنامی از شروط اصلی پذیرش شرکتهای خودروساز در این انجمن است که البته شرکت رخش خودرو دیزل به دلیل آنکه حائز این شرایط نبود از پذیرش عضویت آن در این انجمن خودداری شد.


دنیای خودرو

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. جعفری:

    ۴۵ روزه اسپورتیج ثبت نام نقدی کردم گفته بودن یک ماهه میدن ولی هنوز خبری نیست روز اول میگفتن حتی زودتر از یک ماه میدن

    • علیرضا:

      فعلا که شایعه فساد وارتباط مدیران اطلس خودرو با دادگاه اقای بابک زنجانی است خدا به داد ماشینای ثبت نامی برسه

    • yasaman:

      اگه از خودروهای ثبت نامی کیا خودر خبری شد به ما هم خبر بدید ما که نامید شدیم

  2. علی قانعی هرندی:

    والا بنده الان شیش سال گرفتار این دزدام.پول منا گرفتن یه کارت برام فرستادن.هیچیم تو دستم نیس ۱۶ ملیونم پول دادم.این شرکت رخش خودرو دزده سر گردنس اقا نخرید.اینم شماره من.کسیمیخواد بخره زنگ بزنه بعد بخره۰۹۱۳۱۰۱۰۸۵۸

  3. من ابان ماشين ثبت نام کردم ولي تا بحال تحويل نگرفته موعد تحويل اسفند ماه بو ولي تحويل ندادن و هر،بار به صورت شوخي و سر،کار،گذاشتن و بهونه هاي :

    نمایندگی ایران خودرو قلی داداش کریمی بناب با کادر بی مسعولیت به منو از صفر عید امسال محروم کردن و من ۲ملیون تمن هم خسارت هتل کیش را دادم کهرزرو کردم ولی نتونستم برم

  4. جمالی:

    از خریداران ثبت نامی کامیونهای رخش خودرو هستم . لطفاًچنانچه خبرتازه ای در این زمینه به دستتان رسیدهآنرا درج و یا ایمیل کنید چئن این خبر بیش از یکسال است که منتشر شده است و تا کنون نیز هیچ اقدامی از سوی شرکت رخش خودرو صورت نگرفته است.

  5. نصرت اللا نجف پور:

    تکلیف خودروهای پیش فروش شده مهرماه ۹۱ گروه بهمن که قراربوددردیماه ۹۱تحویل شودچه میشود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.