تمام دیابت ها وابسته iبه آنفولانزا می باشند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ویروس آنفولانزا همیشه آغازگر آنفولانزا است و کشف این موضوع iبه پزشکان کمک می کند تا برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا اقدامات اساسی را انجام دهند.

به گزارش تفسیری خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از ساینتیست نیوز دیابت بیماری است که سلول ها نمی توانند قند را از خون بگیرند که این مربوط iبه رژیم غذایی غلط و شیوع ناصحیح زندگی است و این فرم از بیماری در سراسر جهان رایج شده است.

از عوامل دیگر وقوع زلزله وقتی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن سلول های لوزالمعده را از انسولین تولید میکند را از بین می برد.

آنفولانزا در سلول های پانکراس سبب تولید مجموعه ای از مواد شیمیایی التهابی می گردد که در نهایت منجر iبه دیابت نوع ۱ می گردد.

دانشمندان طی آزمایش هایی که روی موش ها انجام داده اند iبه این نتیجه رسیده اند که همه موش هایی که مبتلا iبه آنفولانزا می شوند در نهایت دچار بیماری دیابت می شوند.

پیشگیری از آنفولانزا در بیماران دیابتی بسیار اهمیت دارد

وجود هر نوع عفونت در بدن فرد دیابتی کنترل قند خون او را با مشکل مواجه می کند و احتمال داشتن قند خون بالا در طول روز را افزایش می دهد.

ویروس آنفولانزا در مکان عمومی وجود دارد و لازم است بعد از خروج از محیط های آلوده حتما دست های خود را بشوییم و iبهداشت را در اماکن عمومی رعایت کنیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.