تمرین پرسپولیس جمعه وشنبه پشت‌ درهای بسته

۲۱م دیماه ،

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها باید روز یکشنبه مقابل صبای قم به میدان بروند و بر این اساس تمرینات این تیم ۴۸ ساعت قبل از بازی یعنی روزهای جمعه و شنبه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

*پس از مدت‌ها پرسپولیسی‌ها ورزشگاه درفشی‌فر را با نصب تجهیزات مناسب به عنوان یک ورزشگاه خوب برای تمرینات مهیا کردند و مسئولان ای اف سی هم این ورزشگاه را تائید کرده‌اند، اما با آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران که پیش از این رخ داده، زمین تمرین قرمز‌پوشان در برخی نقاط دچار تخریب شده است. به نظر می‌رسد تعمیر و مرمت چمن این ورزشگاه حداقل به ۲ یا ۳ ماه فرصت نیاز دارد و در حال حاضر هم پرسپولیسی‌ها با توجه به حضور در لیگ برتر و جام حذفی نمی‌توانند از تمرینات خود در زمین چمن دست بردارند و دراین‌باره دچار مشکل شده‌اند.

* پس از تمرین امروز، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم چهلم درگذشت عموی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیسی‌ها در مسجد جامع فرد دانش در جوادیه حضور پیدا خواهند کرد.

* کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با توجه به سیاست‌های این کمیته به باشگاه‌ها اعلام کرده که باید دستگاه‌های مخصوصی را برای تشخیص مشکلات قلبی ورزشکاران خریداری کنند.

قیمت این دستگاه‌ها ۱۲ میلیون تومان است و پرسپولیسی‌ها هم با خریداری این دستگاه‌ها در تمرینات از آن استفاده خواهند کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.