تمرین دو ساعته ملی‌پوشان فوتبال و تمرکز روی برنامه‌های دفاعی و هجومی

دژاگه باز هم اختصاصی تمرین کرد

تیم ملی فوتبال ایران در دهمین روز از اردوی استانبول، شاداب تر از همیشه تمرین کرد و نشان داد که برای دیدار حساس مقابل ازبکستان، روزبروز آماده تر از قبل می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اعضای تیم ملی کشورمان صبح روز چهارشنبه با کلیه نفرات در زمین چمن کمپ بشیکتاش تمرین سنگین و بانشاطی را برگزار کردند و تنها اشکان دژآگه مانند روز پیش، بطور اختصاصی در کنار زمین تمرین کرد.

در ابتدای این تمرین، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در سخنانی کوتاه خطاب به بازیکنان گفت که امروز و فردا دو تمرین آخر این اردو پیش از پرواز به ازبکستان است و انتظار دارم که این دو تمرین، بسیار باکیفیت باشد. وی سپس برنامه تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد.

در ادامه، پس از گرم کردن بدن بازیکنان توسط مربی بدنساز تیم، کارهای تاکتیکی که بیشتر متمرکز بر برنامه های دفاعی و هجومی روی دروازه حریف بود، آغاز شد و کی روش و دستیارانش بطور دقیق تمرین را که حدود دو ساعت بطول انجامید زیرنظر داشته و تذکرات لازم را در موارد گوناگون به بازیکنان می دادند.

تیم کشورمان صبح پنجشنبه نیز یک جلسه تمرین خواهد داشت و نیمه شب پنجشنبه از استانبول مستقیما به تاشکند پرواز خواهد کرد و بامداد جمعه وارد این شهر خواهد شد. طبق برنامه تنظیمی، در تاشکند نیز دو جلسه تمرین برای تیم ملی تا قبل از بازی با ازبکستان پیش بینی شده است.

عزیزی خادم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، تماشاگر ویژه تمرین امروز تیم ملی بود. وی در پایان تمرین ملاقات کوتاهی با کی روش داشت و ضمن تشکر و خسته نباشید به او و بازیکنان، برای تیم ملی کشورمان در دیدارهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد. کی روش نیز از حضور او در استانبول و تمرین تیم ملی تشکر نمود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.