تمرین راه آهن با حضور مسئولان جدید برگزار شد

به گزارش ایرنا، دراین تمرین که ازساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز (چهارشنبه) برگزار شد، علاوه بر بازیکنانی که با راه آهن به توافق رسیده اند، تعدادی از بازیکنان تست شده هم شرکت کردند تا در صورت صلاحدید علی دایی به ترکیب فصل آینده این تیم اضافه شوند.

دایی در پایان تمرین به برخی از بازیکنان تستی اعلام کرد که شرایط حضور در این تیم را ندارند و اجازه شرکت در تمرین بعد از ظهر را نخواهند داشت، اما دیگر بازیکنان تستی باید در تمرین عصر هم حضور داشته باشند و پس از آن نظر نهایی در مورد آنها گفته می شود.

پس ازپایان تمرین سرمربی و سرپرست راه آهن درباره موضوع ثبت قرارداد بازیکنان با هم گفت و گو کردند و دایی از برخی بازیکنان مثل فرزاد آشوبی و جهانگیر عسکری خواست که هر چه سریعتر مدارک خود را برای ثبت قرارداد رسمی در هیات فوتبال استان تهران ارائه دهند.

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فردا به پایان می رسد اما هنوز هیچ کدام از بازیکنان راه آهن قرارداد خود را رسما ثبت نکرده اند.

صادق رییسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن در جریان این تمرین، احکام کاظم امانی را به عنوان قائم ‌مقام مدیرعامل و اسد فلاح به عنوان سرپرست این تیم به آنها داد.

حدود ۳۰ تماشاگر تمرین امروز راه آهن را از نزدیک مشاهده کردند.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۴۶۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.