تمهیدات ترافیکی به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

۱۰اردیبهشت،

تمهیدات ترافیکی به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی خیابان‌های اطراف مصلای امام خمینی (ره) تهران به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز»، به نقل از فارس، سرهنگ جمال بذرافشان جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت اولیه صبح فردا همزمان با افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام خیابان‌های اطراف مصلی امام خمینی (ره) تهران اعم از بزرگراه رسالت، خیابان قنبرزاده، خیابان شهید بهشتی، مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر شوند.

سرهنگ بذرافشان افزود: در خیابان قنبرزاده مسیر شمال به جنوب، محدودیت توقف اجرا خواهد شد و اجازه توقف به خودروها در خیابان قنبرزاده داده نخواهد شد و همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده ۳ پارکینگ مصلی امام خمینی (ره)، پارکینگ لجستیک ارتش و پارکینگ گل‌گشت در این محدوده به پارک وسایل نقلیه بازدیدکنندگان اختصاص داده می‌شود.

وی در ادامه افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تاکسیرانی، تعدادی ون برای جابجایی بازدیدکنندگان در سطح مصلی در نظر گرفته شده و همچنین تعدادی ون در ضلع شمالی مصلی برای جابجایی سریع بازدیدکنندگان و جلوگیری از بوجود آمدن ترافیک مستقر شده‌اند.

سرهنگ بذرافشان تاکید کرد: طرح زوج و فرد طبق روال عادی در این خیابان‌ها اجرا خواهد شد و ماموران پلیس راهور از ورود خودروهای غیرمجاز آن روز از بزرگراه رسالت به خیابان قنبرزاده جلوگیری خواهند کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور در پایان گفت: از مردم و بازدیدکنندگان عزیز می‌خواهیم برای مراجعه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا وقت کمتری را صرف رفت و آمد در ترافیک اطراف نمایشگاه کنند.

سه شنبه ۱۰ اردیبهشت   ۱۶:۵۴

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.