تمکین به نتیجه آراء، احترام به خواست مردم است

۲۴خردادماه،

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت قانون‌مداری کاندیداها پیش و بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: کاندیداها پیش از اعلام نتایج از قضاوت و ابراز عقاید خویش دربارهٔ پیروز انتخابات اجتناب کنند.

“ضرغام صادقی” نماینده مردم شیراز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر لزوم قانون‌مداری کاندیداها پیش و بعد از اعلام نتایج، گفت: کاندیداها پیش از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور و صحت آن از سوی شورای نگهبان از قضاوت و ابرازعقاید خویش دربارهٔ پیروز انتخابات اجتناب ورزند و چنانچه بعد از انتخابات نتوانستند حدنصاب آراء را کسب کنند تن به القائات دشمنان ندهند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم فصل‌الخطاب بودن قانون در همه مراحل انتخابات، افزود: کاندیداها ضمن تمکین به نتیجه انتخابات، در تبریک به پیروز انتخابات پیش‌قدم شوند تا شیرینی و حلاوت این انتخابات را که نماد و تجسم حضور حداکثری مردم است برای مدت مدیدی در ذائقه مردم داشته باشیم و تلخی آن را به دشمنان بچشانیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: تمکین کاندیداها به نتایج آراء، احترام به قانون، رای مردم و رسمیت‌بخشی به جایگاه دموکراسی جمهوری اسلامی است که می‌تواند قدرت چانه‌زنی ما در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

صادقی در ادامه اظهار داشت:  هر‌یک از کاندیداها که در برابر قانون قد علم کنند خیانت به کشور و خواست مردم  کرده‌اند، ضمن اینکه شکست ما زمانی است که کسانی که برای اجرای قانون در قوه مجریه داوطلب شدند خودشان ناقضین یا پیمان‌شکنان اولیه قانون باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.