تنیس‌بازی که بازیگر شد

جام جم آنلاین: امیرحسین رستمی پنجشنبه این هفته به برنامه گپ می‌آید تا از دغدغه‌های اصلی زندگی‌اش برای مخاطبان این برنامه بگوید.

تهیه‌کننده برنامه گپ گفت: اگر تمایل دارید با این دغدغه‌ها آشنا شوید، برنامه گپ را از شبکه ‌آی‌فیلم تماشا کنید. در این برنامه رستمی خواهد گفت که تنها ترسش در زندگی این است که روزی مردم دیگر دوستش نداشته باشند. برای رستمی استحکام خانواده مهم است.

او در برنامه گپ خواهد گفت، قبل از این ‌که به دنیای بازیگری وارد شود، ‌مربی تنیس بوده و کسی که از او حمایت کرده تا به این حرفه وارد شود، ‌همسرش است. رستمی قدر این حمایت را می‌داند و همواره تلاش می‌کند قدرشناس همسرش باشد.

منصور لشکری تهیه‌کننده برنامه گپ به جام‌جم گفت: این برنامه در دو لوکیشن ضبط شده است. ابتدا رامبد جوان، اشکان خطیبی و امیرحسین رستمی به مکانی می‌روند تا صبحانه بخورند و درباره مسائل مختلف با هم صحبت کنند. بعد از خوردن صبحانه آنها به زمین تنیس می‌روند و در آنجا این بازیگر از چگونه بازیگرشدنش می‌گوید و این‌ که قبل از این حرفه چه شغل‌هایی را تجربه کرده است.

وی افزود: وقتی آنها به باغ گپ می‌روند تا رستمی به رسم یادبود نهالی را در آنجا بکارد، عرشیا، پسر هفت ساله رستمی هم همراه آنها به باغ می‌رود. امیرحسین رستمی متولد ۱۳۶۲ است.

او فنون بازیگری را زیر نظر مسعود کیمیایی آموزش دید و برای اولین‌بار در یک نقش کوتاه در فیلم «رئیس» ساخته کیمیایی بازی کرد.

رستمی را بیشتر مردم به‌واسطه نقش‌های طنزی که بازی کرده، می‌شناسند که از میان آنها می‌توان به نقش ‌های او در سریال‌هایی مانند «شمس‌العماره»، «سه پنج دو» و «نون و ریحون» اشاره کرد. اما او نقش‌های جدی را هم خوب اجرا می‌کند که در این زمینه می‌توان به نقش او در سریال «وضعیت سفید» اشاره کرد.

رستمی اوایل امسال با سریال «مسیر انحرافی» به شبکه سه آمد. او سریال «دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را هم آماده نمایش از شبکه تهران دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.