شهسواری هم می‌آمد، قهرمان می‌شدم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

نفر اول رقابت‌های پینگ پنگ انتخابی تیم ملی بانوان:

قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی بانوان گفت: عدم حضور ندا شهسواری در اول شدن من تاثیری نداشت.

مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای اول شدن در این مسابقات بسیار بیشتر از رقابت‌های رده بندی دسته برتر برنامه داشتم و iبه همین دلیل عزمم جزم بود که همه را کنار بزنم و سرماخوردگی ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز iبه من کمکی نکرد زیرا آمده بودم که او را نیز کنار بزنم.

وی اضافه نمود: من در لیگ عراق هم حضور نداشتم زیرا فقط از نفرات اول و دوم دعوت نموده بودند و من از این موضوع ناراضی بودم این بار اول شدم تا شرایط بازی در لیگ‌های کشورهای دیگر برایم فراهم شود iبه خصوص لیگ قطر که بسیار دوست دارم در آنجا بازی کنم.

صامت درباره جدی‌ترین حریفش در این مسابقات گفت: جدی‌ترین رقیب من پریسا صمدی در آخرین مسابقه بود در این بازی چون مطمئن بودم اول شده‌ام حتی اگر بازی را واگذار کنم ابتدا غرور مرا گرفت و بازی را رها نمودم حتی دو ست اول را از دست دادم اما در نهایت دوباره خودم را پیدا نمودم و ۳ بر ۲ iبه پیروزی رسیدم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت:‌ پیش از رقابت‌های انتخابی تیم ملی iبه همه گفته بودم که اول می‌شوم و همین iبه من اعتماد iبه نفس داد و قهرمان شدم.

وی  درباره تمریناتش گفت: iبه همراه برادرم روزی ۴ ساعت تمرین نمودم و تمریناتم بسیار بیشتر از رقابت‌های رده بندی دسته برتر بود، قرار است تمریناتم را iبه صورت فشرده پیگیری کنم تا در رقابت‌های بین المللی جام فجر عملکرد خوبی را از خود iبه نمایش بگذارم سال قبل هم در رقابت‌های فجر که در گرگان شهر محل اقامتم برگزار شده بود هم در انفرادی و دوبل سوم شدم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.