تهدید تروریسم بیولوژیکی گروهک تروریستی منافقین

تهدید گروهک تروریستی منافقین برای کشورهای اروپایی نیز امری غیر قابل کتمان است؛ این نوع تهدید البته عمدتا از نوع بیولوژیکی است.

به گزارش خبرنگار حوزه  سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور، گروهک تروریستی منافقین از خطرناک ترین تهدیدهای تروریستی در جهان است.
 
این گروهک تروریستی به عنوان یک گروه شناخته شده تروریستی در فهرست سیاه کشورهای متعددی از جمله آمریکا قرار دارد.

شهرت  گروهک  تروریستی منافقین به خاطر ترورهای متعدد و تنوع قربانبان این گروهک است که شهروندان ملیت های مختلف ایرانی، عراق و آمریکایی را در بر می گیرد.
 
سرکردگان این گروهک تروریستی البته اصرار دارند از سال ۲۰۰۳ به این سو سلاح هایشان را کنار گذاشته و دست از حملات تروریستی کشیده ، اما شواهد چیز دیگری را نشان می دهد.
 
این گروهک تروریستی بنا بر گزارش های موجود از جمله اعتراف دو مقام نظامی عالی تبه آمریکایی در سبکه ان بی سی در ترور احمدی روشن معاونت بازرگانی سایت نظنز دست داشته است و بر اساس این گزارش گروهک تروریستی منافقین با همکاری موساد  احمدی روشن را ترور کردند.
 
از طرفی گزارش های متعددی در خصوص ذخیره سلاح توسط این گروهک تروریستی در پادگان مخوف  اشرف وجود دارد. ناظران سیاسی یکی از دلایل عدم تخلیه کامل این پادگان توسط گروهک تروریستی منافقین را همین امر می دانند.
 
در سال های گذشته نیز مدارک متعددی از سوی مقامات عراقی درباره همکاری تسلیحاتی این گروهک ترورریستی با القاعده در جریان ناآرامی های این کشور منتشر کردند.
 
تهدید گروهک تروریستی منافقین برای کشورهای اروپایی نیز امری غیر قابل کتمان است؛ این نوع تهدید البته عمدتا از نوع بیولوژیکی است.
 
 گروهک تروریستی منافقین به دلیل سابقه واداشتن اعضای خود به خود کشی از طریق قرص سیانور از تهدید های مهم تروریستم بیولوژیکی تلقی می شود.
 
این موضوع وقتی جدی تر می شود که این گروه در اروپا، ده تن از اعضایش را در ژوئن ۲۰۰۳ در مقابل سفارت فرانسه در کشورهای اروپایی وادار به خودسوزی کرد، این اقدام که در پی دستگیری مریم رجوی یکی  از سرکرده های این گروهک تروریستی به اتهام تدارک حملات تروریستی و پولشویی صورت گرفت زنگ خطر را برای کشورهای اروپایی به صدا درآورد.
 
اداره فدرال امنیت آلمان در گزارشی که چند سال پیش در خصوص گروهک تروریستی منافقین منتشر کرد به صراحت به تهدید تروریستی این گروهک اذعان کرد و به همین دلیل از نظارت آن اداره بر فعالیت گروهک تروریستی منافقین  خبر داد.
 
تهدید بالقوه تروریستی خصوصا بیولوژیکی گروهک تروریستی منافقین سبب شده تا هیچ یک از کشورهای اروپایی،تاکنون حاضر نشوند به اعضای این گروهک تروریستی که در کمپ لیبرتی و پادگان مخوف اشرف مستقرهستند پناهندگی دهد.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.