تهیه الحاقیه بیمه شخص ثالث تا ابتدای ماه رجب الزامی است

۱۵اردیبهشت،

35-12.JPG

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نزدیک شدن اولین ماه حرام در سال جاری گفت: بیمه‌گذارانی که تا کنون اقدام به خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث نکرده‌اند تا ابتدای ماه رجب این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید محمد کریمی در جمع خبرنگاران در مورد زمان خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث گفت: با توجه به افزایش نرخ دیه تا ۱۵۲ میلیون تومان در ماه‌های حرام در سال جاری، از هموطنان تقاضا دارم الحاقیه بیمه‌نامه شخص ثالث خود را تهیه کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کسانی که بیمه‌نامه‌شان تا پایان سال ۹۱ صادر شده، حداکثر پوشش آنها ۱۲۶ میلیون تومان است و در صورت بروز تصادف، شرکت بیمه تا سقف همان رقم پوشش می‌دهد و مابه‌التفاوت آن تا ۱۵۲ میلیون تومان را مردم باید پرداخت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز ماه رجب و اولین ماه حرام است، هموطنانی که از دریافت الحاقیه غفلت کرده‌اند، در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث که هزینه کمی هم دارد، اقدام کنند.

براساس اعلام قوه قضائیه، نرخ دیه کامل سال ۹۲ در ماه‌های عادی معادل ۱۱۴ میلیون تومان و در ماه‌های حرام ۱۵۲ میلیون تومان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.