توافق ابتدایی باشگاه مس با بوناچیچ

۱۹اردیبهشت،

“ناصر کهندل” با اعلام این خبر اظهار کرد: باشگاه مس و لوکا بوناچیچ به توافقات ابتدایی همکاری دست یافته‌اند و تا دو، سه روز آینده وضعیت توافق نهایی دو طرف بر مسائل مالی نیز مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: تاکنون بازیکنان تیم مس ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا پایان اردیبهشت به آنها پرداخت می‌شود ، ضمن آنکه متمم قراردادها که به امضای باشگاه و بازیکنان رسیده پس از بررسی تا شهریور پرداخت می‌شود.

کهندل با اشاره به وضعیت تیم مس کرمان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه امسال در روزهای پایانی لیگ دغدغه سقوط را نداشتیم و تیم مس در صورت عدم بدشانسی‌ها می‌توانست به رده بالاتر از پنجمی و حتی سهمیه آسیا نیز دست یابد.

وی ادامه داد: آرامش خوبی بر مجموعه تیم ما حاکم بود که جا دارد از حمایت‌های مهندس پوستین‌دوز مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیریت خوب آقای شهبازی مدیرعامل باشگاه به واسطه فراهم کردن این شرایط و برطرف کردن همه حاشیه‌ها از تیم و باشگاه، تشکر کنیم.

کهندل گفت: همچنین جا دارد خسته نباشید و تشکری هم داشته باشم از لوکابوناچیچ، مهدی محمدی و سایر اعضای کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم و هواداران که همه این عزیزان در کنار هم با همدلی و اتحاد لیگ دوازدهم را با کمترین حاشیه‌ای پشت سر گذاشتند و به نتایج خوبی نیز دست یافتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.