توافق مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر

مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری کمپ های تیم ملی در مناطق آزاد و برنامه هایی برای اعزام طرفداران فوتبال به جام جهانی قطر توافق کردند.

توافق مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر

به گزارش ممتاز نیوز، سعید محمد – مشاور  رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در نشستی مشترک با رییس فدراسیون فوتبال در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک و احداث کمپ‌های تیم‌های ملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 در این نشست که با حضور علی درویش‌پور، مدیرعامل و مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی، عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون برگزار شد، در خصوص برنامه ریزی برای راه‌اندازی کمپ‌های تیم‌های ملی در مناطق آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بحث و تبادل نظر شد.

هم‌چنین مقرر شد برنامه ریزی جامعی برای اعزام طرفداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آنها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر ارزان قیمت صورت بگیرد.

از آنجا که سازمان مناطق آزاد برای حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام آمادگی کرده است، در این نشست توافق شد اقدامات لازم برای امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.