توانمندسازی نیروی انسانی در ایمیدرو با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی ایمیدرو،’وجیه‌اله جعفری’ گفت: با وجود اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و تغییر استراتژی‌ها، امر توانمندسازی نیروی انسانی از ایمیدرو جدا نشده و ‘جانشین‌پروری’ در مدیریت‌ها، همواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سرپرست ایمیدرو با بیان این‌که بخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد، گفت: این بخش مهم، نیازمند مدیران و کارشناسان شایسته است تا بتوانند فعالیت‌های خود را به سمت توسعه کیفی و کمی تولید هدایت کنند.

وی افزود: در واقع، مدیران باید مجموعه‌ای از انسان‌های مجرب و متخصص باشند تا بتوانیم از هزینه هایی که برای آنها صرف کرده‌ایم، بهره ببریم.

جعفری گفت: روند توانمندسازی نیروی انسانی باید به‌گونه‌ای باشد تا تجارت و تخصص‌های مدیران به افراد جدید انتقال یابد و این امر نیازمند هدایت، مدیریت و برنامه‌ریزی سرمایه‌های منابع انسانی است.

سرپرست ایمیدرو با بیان این‌که نیروی انسانی، اصلی‌ترین و مهم‌ترین منبع هر سازمان و بنگاهی است، گفت: هدف از توانمندسازی نیروی انسانی، تقویت تفکر و تخصص افراد در محیط کار است تا زمینه جانشین‌پروری فراهم شود. بدون شک، در طول دوران کاری، برای کسب تجربه و دانش افراد هزینه زیادی صرف می‌شود، از این‌رو، نخستین کار این است که هزینه‌ها، مدیریت و برنامه‌ریزی شود تا به نتایج ملموس دست یابیم.

اقتصام** ۹۱۴۱**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۹۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.