توجه ویژه به اجرای احکام، علت افزایش آمار زندانیان

رییس شورای قضایی استان سمنان، توجه ویژه مجموعه قضایی این استان به اجرای احکام در سال جاری را از علل افزایش آمار زندانیان دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه سمنان، احمد سیاوش‌پور در جلسه شورای قضایی استان سمنان تصریح کرد: تسریع در اجرای قاطعانه احکام بیانگر اقتدار دستگاه قضایی در برخورد با عوامل جرم در جامعه است که این امر موجب پیشگیری عمومی از ارتکاب و تکرار جرم توسط مجرمان می‌شود.

وی در ادامه از دیدار مردمی شورای قضایی استان در یکی از مساجد شهر بسطام در شامگاه سوم آبان‌ماه خبر داد و افزود: صبح پنج شنبه نیز به اتفاق مدیران دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه جهت بازدید از دادگاه بخش بسطام به این حوزه قضایی خواهیم رفت.

مدیر کل زندانهای استان سمنان نیز در این جلسه وضعیت فعلی مجموعه تحت مدیریت خود را تشریح کرد.

عباسعلی عرب از آمادگی سازمان زندانها جهت برقراری ارتباط سیستمی با دادگستری کل استان خبر داد و گفت: در صورت لینک کردن سیستم سازمان زندانها با سیستم یکپارچه مدیریت پرونده دادگستری استان تا حدودی از اطاله دادرسی کاسته خواهد شد.

برنامه‌ریزی در خصوص بازدید و بازرسی از زندانهای استان در فصل جاری، افزایش دوره‌های آموزشی در جهت تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان و کنترل میزان سلامت جسمی و روحی کلیه کارکنان دستگاه قضایی استان با توجه به شرایط سخت کاری از جمله مصوبات جلسه شورای قضایی استان سمنان بود.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی حسنی از شهمیرزاد ازاد شده از بند مشاوره دو زندان مرکزی سمنان:

    لطفا مطالب بیشتری از داخل زندان سمناان بنویسید متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.