تور کنسرت رحیم شهریاری در اروپا

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝آراز˝ به سرپرستی و خوانندگی رحیم شهریاری از اوایل بهمن‌ماه سال جاری تور کنسرتی را در داخل کشور و اروپا برگزار می‌کند.

رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه “آراز” در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که این کنسرت اوایل بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

سرپرست گروه “آراز” در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های “یاواش یری” و “کیم بیلیر” اجرا می‌شود و گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا خواهد شد. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای  قطعاتی از آلبوم تازه این گروه اختصاص دارد.

شهریاری در ادامه افزود: امسال قرار است به همراه گروه “آراز” در تهران، شهرستان‌ها و اروپا به اجرای برنامه بپردازیم و هدف ما از برگزاری این کنسرت‌ها این است که به دیدار تمامی مخاطبان این گروه برویم و موسیقی ترکی را به گوش همه برسانیم.

رحیم شهریاری دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت محمدحسین افشاری(نقاره)، حبیب طاهریان(نقاره)، پیمان حمیدی(پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری(کلارینت)، محمد زبری(درامز)، امیل عباسی مهر(گیتار باس)، بهمن میرزا زاده(تار و گیتار)، معصومه شجاعی(همخوان)، رها حکمی(همخوان)، شیما اصلانی(همخوان)، سویل یوسفی(همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

پایان پیام/۴۶/ج
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.