تور نمایشگاه بین المللی ساختمان ،تکنولوژی حفاری,استخراج معدن و سنگ- مسکو

۱۱اردیبهشت،

http://www.bananews.ir/ شرکت پیشواز آسیا، اولین و بزرگترین مجری تورهای نمایشگاهی در کشور با بیش از ۱۴ سال تجربه، با هدف توسعه فراگیر صنعت کشور با الگو گیری از مدل های موفق دنیا، تعامل با مجرب ترین مدیران و کارآفرینان دنیا، اطلاع و برخورداری از آخرین تکنولوژی و دستاوردهای علمی، قصد برگزاری تور علمی ـ تخصصی بازدید از نمایشگاه ساختمان را که در شهر مسکو، از تاریخ ۴ الی ۷ تیر ( ۲۵ – ۲۸ JUNE 2013 )دایر می باشد را دارد.

به گزارش نمایشگاه EXPOSTONE بزرگترین و اصلی ترین نمایشگاه بین المللی تخصصی استخراج معدن , پردازش و استفاده از سنگ طبیعی در روسیه و یکی از معتبرترین وقایع در صنعت سنگ جهانی است. EXPOSTONE برای مدت ۱۲ سال شرکت های داخلی و خارجی را که در این زمینه فعالیت دارند گرد هم آورده است. این نمایشگاه در دوره ی پیشین ۲۷۷ شرکت کننده از ۱۹ کشور مختلف جهان داشته است و در مرکز بین المللی نمایشگاهی Crocus Expo با ۱۰,۲۷۰ متر مربع مساحت نمایشگاهی برگزار می گردد.
موضوعات نمایشگاه : تکنولوژی های حفاری و استخراج معدن , ماشین آلات – تجهیزات و ابزار استخراج و پردازش سنگ , سنگ طبیعی در معماری و نقشه کشی شهری , کارهای ترمیمی , سنگ طبیعی و محصولات آن در طراحی محیط خارجی و داخلی ساختمان , تکنولوژی ها و راه های نگهداری از سنگ طبیعی , وسایل سنگی , سنگ در هنر و دادو ستد های مردمی , بهره بری از زائدات سنگ.
وب سایت نمایشگاه  : http:// www.expostone-russia.ru 

مدت تور نمایشگاهی: تور هفت روز و شش شب مسکو – سن پترز بورگ

زمان برگزاری: یکم الی هفتم تیر ماه  

قیمت تور به ازای هر نفر در اتاق دو تخته: ۲٫۵۰۰٫۰۰۰  تومان+۸۵۰دلار

خدمات تور: اقامت در هتل¬های ۴ ستاره با صبحانه، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اخذ ویزا ، ورودیه نمایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی، بازدید از نمایشگاه همراه با راهنما، بازدید از جاذبه های توریستی، بیمه مسافرتی

کسب اطلاعات و ثبت نام: ۶۶۴۳۹۰۰۶ -۶۶۹۰۶۳۶۴ –۰۹۱۲۸۴۰۸۸۵۸-۰۹۱۲۷۶۳۸۸۵۸
ثبت نام اینترنتی: www.pishvaz-asia.com

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.