توزیع نامناسب خوراک مرغ به افزایش قیمت ها منجر شده است


توزیع نامناسب خوراک مرغ به افزایش قیمت ها منجر شده است

۱۳:۵۵ (یکشنبه ۲۱ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

محمود نگهبان سلامی با انتقاد از کمبود خوراک مرغداری ها گفت: نبود نظارت صحیح بر نحوه توزیع خوراک مرغداری ها موجب شده تا قیمت این محصول در بازار افزایش یافته و در نتیجه مرغداران نیز در تولید محصول با مشکل مواجه شوند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار افزود: در سال های اخیر مهمترین دغدغه مرغداری ها، کمبود دان مرغ بوده که همواره این موضوع مشکلاتی را برای آنان در زمینه تولید محصول با کیفیت ایجاد کرده است.

محمود نگهبان سلامی ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها در کاهش قیمت مرغ و متعادل سازی آن، نظارت بر نحوه توزیع خوراک مرغ بین مرغداری هاست که دولت باید در این زمینه بیشتر نظارت داشته باشد.

وی اظهارداشت: کمبود خوراک مرغ در مرغداری‌ها و نبود سیستم نظارتی قوی بر نحوه توزیع آن بین مرغداری‌ها موجب شده تا آن‌ها با کمبود تولید روبه رو شده و روز به روز نیز در حال ورشکستگی قرار گیرند.

این نماینده مجلس نهم تأکید کرد: یکی از اثرات کمبود خوراک دام، افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار است که این مساله نیز موجبات نا رضایتی مصرف کنندگان را فراهم کرده است.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: اهمیت و تخصیص اعتبارات لازم از صندوق توسعه کشاورزی به کشاورزان و اتحادیه‌های کشاورزی در توسعه این بخش موثر بوده و به کاهش قیمت‌ها نیز منجر خواهد شد


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.