توزیع کنندگان مواد مخدر در میدان افسریه دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر صنعتی، از کشف مقدار قابل توجهی مواد روانگردان از محل کار این متهم خبر داد.

 سرهنگ سعید لیراوی، این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت شهروندان ساکن این محدوده به پلیس ۱۱۰ در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر صنعتی ، اقدامات ماموران پایگاه ششم این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده آغاز شد.
 وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد مواد مخدر صنعتی را از محدوده های اطراف تهران تهیه کرده و به صورت خرده فروشی در محدوده افسریه و اطراف آن به فروش می رساند.
 سرهنگ لیراوی افزود:” پس از تکمیل شدن تحقیقات در این زمینه، مراتب برای بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ارجاع شد که بنابر دستور این مقام قضایی و هماهنگی های های لازم ماموران برای بازداشت متهم مذکور به محل زندگی وی اعزام شدند.
 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در ادامه افزود:” در این عملیات محل زندگی و کار این متهم که در همان محل بود، تحت نظر قرار گرفت و ای متهم هنگام بسته بندی مواد مخدر بازداشت شد.
 لیروای عنوان داشت: در بازرسی از محل کار این متهم مقادیر قابل توجهی مواد مخدر، روانگردان و همچنین قرص های مخدر کشف و ضبط شد و متهم در پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت به جرم خود اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی دیگر راهی دادسرا شد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.