توزیع رایگان یک فیلم در مدارس آمریکا

۲۸ام بهمن ،

شجاع باش و مغرور/ دی‌وی‌دی رایگان «لینکلن» در مدارس آمریکا/ سینما نفوذش را بیشتر می‌کند و به مدارس می‌رود

ممتازنیوز: استیون اسپیلبرگ دی وی دی های «لینکلن» را به صورت رایگان به مدارس سرتاسر ایالات متحده می فرستد تا دانش آموزان بتوانند با شخصیت آبراهام لینکلن فقید هرچه بیشتر آشنا شوند.

به گزارش کافه سینما به نقل از ام اس ان، این دی وی دی ها در کلیه مدارس راهنمایی و دبیرستان ها، اعم از عمومی و خصوصی، توزیع خواهند شد؛ اقدامی که بخشی از یک کمپین کمک رسانی آموزشی با عنوان «شجاع و مغرور باش: مانند لینکلن زندگی کن» خواهد بود که جوانان را تشویق به پیروی از منش شانزدهمین رئیس جمهور امریکا به عنوان یک الگو می کند. اسپیلبرگ در بیانیه اش آورده است: «با دیده شدن هرچه بیشتر فیلم از سوی مردم، ما نامه هایی را از معلمان دریافت کرده ایم که از ما خواسته اند در صورت امکان نسخه هایی از فیلم را برای نمایش در کلاس های درس در اختیارشان قرار دهیم. ما متوجه شدیم که بار آموزشی لینکلن منحصر به تماشاگران بزرگسال، که داستان زندگی او را در کتب تاریخی خوانده اند، نیست و می تواند برای دانش آموزان جوان در کلاس های درس هم کارکرد خوبی داشته باشد.»

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم اسکار، کمپانی فیلمسازی Participant Media، یکی از شرکت های تهیه کننده «لینکلن»، نمایش های ویژه ای را در هشت شهر ایالات متحده که به یاد لینکلن نامگذاری شده اند تدارک دیده است و قرار است فیلم در روز سه شنبه و همزمان با سالروز تولد رئیس جمهور فقید بر پرده سینماهای این هشت شهر برود.

همچنین برای ۱۵ مدرسه که به یاد لینکلن نامگذاری شده اند امکانات مدرنی در نظر گرفته شده و قرار است ماه آینده میلادی تجهیزات تازهی چون تلویزیون های قاب عریض، دستگاه های نمایش دهنده بلو ری و دی وی دی، و پروژکتور و بلندگو برای این مدارس خریداری شود.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.