توزیع گزارش اتفاق ۲۲ بهمن بین نمایندگان

ایران > سیاست – مهدی دواتگری، عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی واقعه ۲۲ بهمن قم گفته که چکیده‌ای از این گزارش در اختیار نمایندگان قرار گرفت و در هفته آینده این گزارش در صحن قرائت می‌شود.

گزارش اتفاق قم که اشاره به نام بعضی نمایندگان و سازمان‌ها و نهادها دارد، در هفته‌های قبل سبب دوشقه‌شدن نمایندگان مجلس به ۲طیف مخالف و موافق قرائت این گزارش شده است. طیفی از نمایندگان وابسته به جبهه پایداری، اعتبار این گزارش را زیر سؤال برده و خواهان تشکیل کمیته دیگری برای بررسی اتفاق ۲۲بهمن قم می باشند.

ازجمله پیش‌تر جواد کریمی در اثنای سخنانش افشا کرده بود که نام گروه حلقه‌ پرتو و مؤسسه مربوط به آیت‌الله مصباح در این گزارش آمده است و گفته بود که تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در کمیسیون امنیت ملی بدون توجه به آیین‌نامه داخلی مجلس صورت گرفته و اعتبار ندارد. در این سو روح‌الله حسینیان هم دیروز از تشکیل کمیته دیگری در مجلس برای بررسی اتفاق ۲۲بهمن خبر داد و گفت که این کمیته با نظر گروهی از نمایندگان مجلس و برای بررسی واقعی و دقیق اتفاق ۲۲بهمن به‌زودی تشکیل خواهد شد.

با وجود این، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر اینکه تهیه گزارش از اتفاق ۲۲بهمن در قم مانند عمل جراحی بود، گفته که طبیعی است وقتی یک عمل جراحی انجام می‌گیرد عکس‌العمل، خونریزی و درد را به همراه خود خواهد داشت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.