توسعه فیلتر تبلیغات کاهش وزن در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت کنترل محتوای حساس را ششم ماه ژوئن به‌روز کرده و اکنون کاربران می‌توانند تبلیغات مربوط به کاهش وزن را در فیدهای خبری خود فیلتر کنند.

توسعه فیلتر تبلیغات کاهش وزن در اینستاگرام

به گزارش ممتاز نیوز، با این به‌روزرسانی، قابلیت مذکور که اینستاگرام تابستان گذشته معرفی کرده بود و به کاربران اجازه می‌داد محتوا را در بخش اکسپلور فیلتر کنند، توسعه پیدا می‌کند.

اینستاگرام در بیانیه‌ای اعلام کرد علاوه بر اکسپلور، کاربران اکنون می‌توانند محتوای حساس و حسابهای کاربری که در جست‌وجو، ریلز، حساب‌های توصیه شده برای دنبال کردن، صفحات هشتگ و پیشنهادهای داخل فید مشاهده می‌کنند را کنترل کنند.

کنترل وزن بدن، جدیدترین موضوعی است که در فهرست موضوعاتی که کاربران می‌توانند در فیدهای روزانه خود فیلتر کنند، اضافه شده است. سایر اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی در سالهای اخیر، تصمیمات مشابهی گرفته‌اند. تیک تاک تبلیغاتی که تصویر منفی از بدن را اشاعه می‌دهند را در سال ۲۰۲۰ محدود کرد. هنوز معلوم نیست آیا اینستاگرام، رویکرد تیک تاک را دنبال می‌کند یا در نتیجه درخواست‌های مطرح شده، تغییر رویه داده است.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، کاربرانی که تمایل دارند این تغییر در حساب کاربری اینستاگرام آنها اعمال شوند می‌توانند به این طریق اقدام کنند:

۱- به پروفایل با مراجعه کنید.

۲- منویی که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد را باز کنید.

۳- به قسمت “تنظیمات” بروید.

۴- گزینه “تبلیغات” (Ads) را انتخاب کنید.

۵- بخش “موضوعات تبلیغات را انتخاب کنید” (Go to the Ads topics) بروند.

۶- در نوار ابزار “جست و جوی همه موضوعات”، عبارت “کنترل وزن بدن” (body weight control) را جست و جو کنید.

۷- روی موضوع کلیک کنید.

۸- گزینه مشاهده کمتر (see less) را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.