توسعه و تنوع خدمات بانکی از مهمترین برنامه های پست بانک است

یکشنبه ۱۱ تیر – ۰۴:۲۰:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

محبیان:

بزرگنمایی:  

توسعه خدمات و تنوع آن از مهمترین سیاست های پست بانک در سال جاری است و با ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک در شهرها و روستاها و همچنین گسترش باجه های شبانه روزی ۲۴×۷ تلاش می کنیم نقاط تماس و دسترسی عمومی را افزایش داده تا سهم درآمد بانک از بخش خدمات را بالا ببریم.
به گزارش آریا، محبیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در مراسم افتتاح محل جدید شعبه شهید مفتح تهران ضمن بیان این مطلب گفت: سیاست کلی پست بانک توسعه شعب و واحدهای اجرائی در شهرها و روستاها برپایه توسعه خدمات بویژه خدمات الکترونیکی است و ازگسترش واحدهای ستادی و اداری بانک جلوگیری می کنیم چون درصدد کاهش هزینه های تشکیلاتی و اداری بمنظور پائین آوردن قیمت تمام شده پول هستیم.
وی اظهار داشت: تنوع خدمات پست بانک برپایه خرده بانکداری است و تمام دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی با توجه به شرایط ممتاز آن به دنبال استفاده از خدمات آن بویژه در روستاها و مناطق محروم کشور هستند.
مدیرعامل پست بانک با اشاره به تاکید بانک مرکزی مبنی بر مستقل شدن واحدهای پست بانک افزود: آینده این بانک بسیار روشن است چون تمرکز آن بر روی خدمات بانکی، پولی و مالی در مناطق روستائی و غیربرخوردار کشور است و نرم افزار آن نیز دردفاترخدمات بانکی با امنیت بسیار بالا عملکرد موفقی داشته و با ارائه خدمات دستگاه های اجرائی، سهم خدمات را در اقتصاد کشور افزایش داده است.
دکترمحبیان تصریح کرد: پست بانک با مظلومیت تمام به وظیفه خدمت رسانی خود در سطح کشور پرداخته و به تنهائی حدود ۳۰ درصد از ۳۳ درصد خدمات بانکی را در روستاها و مناطق محروم کشور به هموطنان ارائه می کند.
وی در پایان با تاکید بر مشتری مداری عنوان کرد: درحال حاضر شبکه پست بانک ظرفیت ارائه ۴ میلیون کارت بانکی را دارد و باید فرهنگ استفاده از آن را در بین مردم ترویج داد.
گفتنی است: پست بانک شعبه شهید مفتح تهران از هفتم تیرماه سال جاری به خیابان مفتح جنوبی پائین تر از ایستگاه مترو انتقال یافته و با حضور دکترمحبیان و تنی چند از مشتریان و کسبه محل رسماً به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۱۱۶۲۰۵۳۹۲۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.