توضیحات تکمیلی سردار رادان دربارهٔ دستگیری زورگیران

۲۵م آذر ،

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری چهار زورگیر که تصاویرشان روزهای قبل در پایگاه اینترنتی های خبری مختلف انتشار یافته بود، گفت: پلیس با اراذل و اوباش و زورگیرها با قاطعیت برخورد می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ رادان با بیان اینکه برخورد با جرائم خشن جزء اولویت های ماموریتی نیروی انتظامی است، اضافه کرد: پلیس پس از وقوع این اتفاق به مجرمان نزدیک شده بود که زورگیران را دستگیر کند اما متاسفانه به سبب انتشار یافتن فیلم در پایگاه اینترنتی ها، مجرمان هم از این امر مطلع شدند و اقدام به فرار کردند و این سبب شد که عملیات دستگیری آنها با تاخیر صورت گیرد.
وی افزود: این فیلم می توانست به پلیس و به واحدهای مسئول کمک کند اما انتشار یافتن آن به مجرمان کمک کرد و سبب متواری شدن آنان و به زحمت انداختن پلیس برای دستگیری این اشخاص شد.
سردار رادان گفت: پلیس این موضوع را که گروهی سبب فرار این اشخاص شدند، پیگیری می کند.
وی با بیان این که پایگاه اینترنتی و باشگاه خبرنگاران پلیس آماده دریافت این گونه فیلم ها و مطالب است، گفت: پس از دستگیری متهمان، امکان انتشار یافتن این گونه فیلم ها در پایگاه اینترنتی ها وجود دارد.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به سخنان رئیس قوه قضاییه دربارهٔ برخورد با اشرار گفت: بنده و سردار فرماندهی ناجا بعد از اظهارات رئیس محترم قوه قضائیه بسیار به وجد آمدیم، زیرا زمانی که ایشان و دادستان کل کشور دربارهٔ مواد مخدر صنعتی مواضع قاطعانه ای گرفتند، سبب شد که وضعیت تولید و قاچاق مواد مخدر صنعتی تغییر کند.
وی افزود: اعمال مجازات های قاطعانه در خصوص موادمخدر صنعتی، به کاهش شدید میزان تولید و قاچاق این مواد مخدر منجر شد.
سردار رادان دربارهٔ برخورد با اراذل اوباش و سارقان زورگیر گفت: معتقدیم که عزم قوه قضائیه در صورتیکه روان سازی شود و به سطح پایین هم بروز و ظهور پیدا کند، می تواند در کاهش شدید جرم و برخورد قاطعانه با اراذل اوباش و سارقان خشن و اشخاص زورگیر موثر واقع شود به گونه ای که نگرانی های مردم کاهش یابد.
وی تاکید کرد: عزم پلیس را مانند دستگاه قضایی اعلام می کنیم و حتما ناجا برخورد های قاطع، به هنگام و بسیار سخت با اراذل اوباش و زورگیرها دارد.

چند روز پیش چند موتورسوار با استفاده از سلاح سرد از فردی در انظار عمومی زورگیری و بعد از ضرب و جرح و سرقت اموال متواری شدند.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.