توضیحات وزارت علوم دربارهٔ خبر”آغاز زودهنگام امتحانات دانشگاه‌ها”

۱۰م اسفند ،

22-334.jpg

وزارت علوم با ارسال نمابری به ایسنا دربارهٔ خبر “ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی دانشگاه‌ها تا ۱۰ روز آینده – آغاز زودهنگام امتحانات دانشگاه‌ها” توضیحاتی ارسال کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در نمابر وزارت علوم آمده است:

“در پی درج خبری در ایسنا در مورخ ۹۱/۱۲/۸ تحت عنوان “ابلاغ دستورالعمل انتخاباتی دانشگاه‌ها تا ۱۰ روز آینده – آغاز زودهنگام امتحانات دانشگاه‌ها” خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به درج اصلاحیه خبر مذکور به شرح ذیل اقدام نمایند:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در این راستا به معاونت آموزشی ماموریت داده شده تا با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها ظرف ۱۰ روز آینده نسبت به تهیه و تدوین دستورالعمل یا شیوه‌نامه برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه‌های سراسر کشور اقدام نمایند.

وی افزود: تدوین این شیوه‌نامه و دستورالعمل در راستای مشارکت حداکثری دانشجویان و دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد تا دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های انتخاباتی فرصت ایفای نقش در این مسوولیت بزرگ را داشته باشند ضمن اینکه به امتحانات آنان لطمه‌ای وارد نشود.

دانشجو تصریح کرد: هدف از تدوین این شیوه‌نامه، ایجاد وحدت رویه در بین دانشگاه‌های سراسر کشور برای برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده تا همه دانشگاه‌ها هماهنگ عمل کرده و برنامه‌های زمانی متفاوتی را اعمال ننمایند.

بدیهی است این دستورالعمل ارتباطی به نحوه فعالیت انتخاباتی دانشجویان و دانشگاهیان ندارد و هیچ دستورالعمل خاصی برای فعالیت انتخاباتی دانشگاه‌ها ابلاغ نمی‌شود و دانشگاه‌ها بر اساس مقررات جاری همانند قبل فعالیت خود را انجام خواهند داد.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.