توضیح میرتاج الدینی درباره جلسات اخیر احمدی نژاد با وزرا و معاونینش

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

معاون سابق احمدی نژاد از آغاز جلسات اصولگرایان برای ایجاد وحدت در میان این جریان خبر داد و گفت: این جلسات با حضور افرادی از دولت سابق، مجلس، روحانیت و چهره هایی از طیف های مختلف اصولگرایان برگزار می شود.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،  حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی معاون حقوقی دولت احمدی نژاد در گفتگو با مهر در خصوص جلسات احمدی نژاد با برخی وزیران و معاونینش گفت: این جلسات تشکیلاتی نیست و مرسوم بوده که روسای دولت ها بعد از اتمام دولت ارتباطشان با وزیران و معاونان را حفظ می کنند.

وی گفت: برخی وزیران و معاونان احمدی نژاد نیز گاهی اوقات دور هم جمع می شوند و مسائل جاری کشور و مشکلاتی که مربوط به دولت گذشته بود را بررسی می کنند.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که ظاهرا جلسه های دیگر نیز به جز جلسه احمدی نژاد با حضور برخی  وزیران و معاونان وی برگزار می شود اظهار داشت: این جلسه ربطی به احمدی نژاد ندارد، بلکه دوستان اصولگرا مدتی است جلسات تشکیلاتی خود برای هماهنگی بیشتر میان اصولگرایان را آغاز کرده اند.

وی در ادامه افزود: این جلسات با هدف ایجاد وحدت میان اصولگرایان آغاز شده است و افرادی از دولت سابق، مجلس، روحانیت و از طیف های مختلف اصولگرایان در آن حضور دارند.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که این جلسات با محوریت چه کسانی برگزار می شود گفت: اجازه بدهید اگر نیاز باشد خودشان اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از احمدی نژاد هم برای شرکت در این جلسات دعوت شده است؟ گفت: احمدی نژاد در این جلسات که کار تشکیلاتی انجام می دهند شرکت نمی کند.

میرتاج الدینی در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد برنامه ای برای انتخابات مجلس دارد گفت: خیر، احمدی نژاد برنامه ای برای انتخابات ندارد و جلسات احمدی نژاد که گاهی اوقات بنده هم در آن شرکت می کنم برای هماهنگی بین افراد است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی اطرافیان احمدی نژاد با وی قطع رابطه کرده اند، گفت: این ها برخی گلایه های داخلی است که حل می شود.

 پیش از این اعلام شده بود رایزنی های دو جانبه و میان برخی شخصیت های طیف های اصولگرایان برای ایجاد وحدت در این اردوگاه مدتی است که با محوریت حجت الاسلام تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز آغاز شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.