توطئه علیه سوریه بخاطر ایستادگی برابر اسرائیل است/ نشانه های عقب نشینی آشکار شده

به گزارش خبرگزاری مهر، غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیل لحود رئیس جمهور سابق لبنان ملاقات و در خصوص تحولات منطقه گفتگو کرد.

رئیس جمهور سابق لبنان با اشاره به روند تحولات سوریه اظهار داشت: توطئه دشمنان علیه سوریه و فتنه انگیزی در آن کشور صرفا به جهت ایستادگی سوریه در مقابله با  اسرائیل است و حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران و روسیه از سوریه، باعث شکست این توطئه خواهد شد و از هم اکنون نشانه های عقب نشینی دشمنان از مواضع خود، آشکار شده است.

امیل لحود ضمن تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از لبنان و مقاومت اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف برخی از کشورهای منطقه و جهان همواره به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در منطقه و مایه خیر و برکت برای ملت های منطقه و جهان بوده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه و با اشاره به نقش بارز امیل لحود رئیس جمهور سابق لبنان در پیروزی مذبور، اظهار داشت: تاریخ لبنان، منطقه و جهان هیچگاه حمایت های شما از مقاومت لبنان و نقش بارز جنابعالی در پیروزی مقاومت در زمان جنگ ۳۳ روزه را از یاد نخواهد برد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.