معرکه سوریه نبرد حق و باطل است/ ارتش و ملت سوریه پیروز خواهند شد

به گزارش خبرگزاری مهر، غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با سلیمان فرنجیه رئیس جریان مسیحی المرده لبنان ملاقات و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

سلیمان فرنجیه در این ملاقات با اشاره به هجمه گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای آنها علیه سوریه اظهار داشت: معرکه سوریه معرکه حق و باطل است و امروز تمام جبهه باطل علیه سوریه بسیج شده و به دنبال اسقاط نظام بشار اسد هستند. اگر چنین هجمه ای علیه هریک از کشورهای عربی منطقه می شد، قطعا نمی توانست بیش از سه الی چهار ماه مقاومت نماید. اکنون ارتش و ملت سوریه مقاوم در برابر این توطئه بزرگ ایستاده و قطعا پیروز خواهند شد و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس جریان مسیحی المرده ضمن تبیین سوابق تاریخی سوریه در هم پیمانی با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سوریه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصمیم استراتژیک و درست خود را در همپیمانی با جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرد و اکنون نیز تمامی این توطئه ها به جهت ایستادگی این کشور در خط مقاومت و در خط مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل است.

غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در این دیدار با اشاره به شکست توطئه بزرگ دشمنان در تهاجم اخیر به شهر دمشق اظهار داشت: آنان خود را برای نبردی سنگین در پایتخت سوریه آماده کرده و با تمام تجهیزات و امکانات خود وارد عمل شدند که با هوشیاری دستگاه های امنیتی سوریه این توطئه بزرگ خنثی شد و شکست سنگینی بر آنان وارد آمد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران توازن موجود در منطقه و جهان در خصوص تحولات سوریه را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود توازن منطقه ای و جهانی و برتری کامل نظام سوریه در عرصه میدانی، شکست توطئه بزرگ صهیونیستی علیه سوریه قطعی است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.