تولید ۱۷ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه در طرح ۱۴۴۶

جام جم آنلاین: در طرح قرآنی ۱۴۴۶ که امسال در کمتر از دو ماه و نیم اجرا شد ۱۷ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه از سیما و رادیو قرآن تولید شد.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ۱۴۴۶، حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در آیین اختتامیه طرح قرآنی بزرگ ۱۴۴۶: «طرح های ۱۴۴۱ الی ۱۴۴۵ در طی پنج سال به همت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی انجام شد و پس از سخنان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در راستای تربیت ده میلیون حافظ به عنوان یکی از رسانه ها اقدام به برگزاری این طرح نموده که با اقبال خوبی مواجه گشت.»

گروسی ادامه داد: دستگاه هایی نظیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی، سازمان دارالقرآن کشور ، ستاد نظارت بر کانون فرهنگی مساجد و سایر همکاران ما را در این طرح یاری کردند و از آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما ، آقای دارابی و تمامی مدیران رسانه ملی که ما را همراهی نمودند تشکر می کنیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، در خصوص میزان رشد این طرح گفت: «طرح قرآنی ۱۴۴۶ که امسال در کمتر از دو ماه و نیم اجرا شد، ۱۷ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه از سیما و رادیو قرآن تولید گردید و چهار میلیون و ۶۳۶ هزار نفر در این طرح شرکت کردند که با احتساب مرتبطین پایگاه اطلاع رسانی به پنج میلیون و ۱۳۷ هزار نفر رسیده است.»

وی در ادامه افزود: این تعداد در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۹ درصدی را نشان می دهد. در بخش کتبی حضور مردم با ۱۰۰ درصد افزایش، در برنامه های زنده ۲۸ درصد و در مسابقه اینترنتی با ۲۵ درصد رشد مواجه گشته که جهش قابل ملاحظه ای با طرح های گذشته داشته است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پایان گفت: «طرح بزرگ ۱۴۴۶ امسال ،مثل ۵ دوره قبل، فقط به بحث روخوانی و روانخوانی نپرداخت؛ بلکه حفظ جزء سی را نیز مد نظر داشت که کاری پسندیده و در عین حال دشوار بود.»


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.