تیم فوتبال فولاد خوزستان بدنبال برد مقابل سپاهان

 به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، تیم های فوتبال این باشگاه و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان چهارشنبه شب، روز ۴ مرداد ماه در دومین هفته از دیدارهای دوازدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه تختی شهر اهواز به دیدار هم می روند تا بیست و یکمین رویارویی خود را در این رقابت ها به نمایش بگذارند.

 این دو تیم تا کنون ۲۰ بار با هم مسابقه داده اند که نتیجه آن سه پیروزی برای قرمز پوش های فولاد خوزستان، هشت پیروزی برای زردپوشان سپاهان اصفهان و ۹ مساوی برای این دو تیم بوده است.

 در مجموع این مسابقات، بازیکنان تیم فولاد خوزستان ۱۹ بار موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال سپاهان اصفهان شده اند و در مقابل ۲۸ مرتبه هم دروازه فولاد خوزستان توسط بازیکنان سپاهان گشوده شده است.

 آخرین بار این دو تیم در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر در شهر اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میهمان خود شد.

 آمار نشان می دهد از مجموع ۱۰مسابقه ای که این دو تیم تاکنون در شهر اصفهان برگزار کرده اند، فولادی ها یک بار میزبان خود را شکست داده اند، سه بار با سپاهان مساوی کرده و در شش بازی تن به شکست داده اند.

 در ۱۰ مسابقه برگزار شده در شهر اهواز نیز فولادی ها دو بار موفق به شکست دادن سپاهان شده اند، در شش بازی در برابر این تیم تن به تساوی داده اند و در دو بازی از سپاهان شکست خورده اند.

 لازم به یادآوری است، در دوره هفتم لیگ برتر فوتبال به دلیل حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ دسته یک باشگاه های ایران، این دو تیم با هم دیدار نکرده اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.