تیم ملی راگبی با کسب مقام سومی به تهران بازگشت

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۳:۳۲:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- تیم ملی راگبی کشورمان که در مسابقات قهرمانی سید دو آسیا در مالزی شرکت کرده بود پس از کسب مقام سومی این رقابتها به تهران بازگشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم ملی راگبی که اسکلت بندی آنرا جوانان آتیه دار و مستعد تشکیل می داد با وجود ارائه یک بازی خوب مقابل تایلند تن به شکست داد ولی برابر چین جسورانه ظاهر شد و توانست این حریف را با اقتدار از میان بردارد.
سوای کسب مقام سومی، آنچه که مایه امیدواری شد، عنایت ویژه کادر فنی به جوانان آینده دار بود که اتفاقا این ملی پوشان توانستند در میدان کوالالامپور اسباب رضایت مربیان را فراهم آورند. اما در جریان این مسابقات نشست موفقیت آمیزی میان “محمد علیپور” رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و “حسن میرزا آقابیک” رییس انجمن با مقامات کنفدراسیون راگبی آسیا برگزار شد که طی آن “راس میشل” دبیر کل این کنفدراسیون برای همیاری به راگبی ایران قول مساعدت داد.
دبیر کل راگبی کنفدراسیون آسیا در این نشست ضمن قدردانی از توجه “محمد علیپور”به راگبی تاکید کرد که یک مربی زن مجرب را برای آموزش و هدایت تیمهای ملی بانوان کشورمان به ایران اعزام می کند.
ضمن اینکه برای ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران ایران، یک دوره کلاس آموزشی بین المللی با هدایت “جرارد گالیگر” مدیر توسعه راگبی آسیا در تهران برگزار خواهد شد.
عنایت ویژه مربیان تیم ملی راگبی ایران به جوانان و حضور موفق ملی پوشان در مسابقات اخیر مالزی نیز در این جلسه مورد ستایش “راس میشل” قرار گرفت.
همایش دارت کشور ۲۷ خرداد در هتل پارسیان آزادی
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۵۳۲۱۴۹۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.