تکذیب دخالت سپاه و نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی در انتخابات مجلس

یک عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فضاسازی سیاسی برخی سایت‌ها درباره مصاحبه وی با نشریه شرق گفت: در انتخابات مجلس نهم، سپاه و نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی هیچگونه دخالتی نداشته‌اند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه، اسدالله بادامچیان در برابر فضاسازی سیاسی برخی سایت‌ها نسبت به مصاحبه با روزنامه شرق که در پاسخ سوال خبرنگار روزنامه اصلاح طلب مذکور راجع به اینکه آیا شما نظر دارید که سپاه در انتخابات شرکت کرده است و وی نفی نموده و گفته خیر. ولی این سایت ها خواسته‌اند از بیان بادامچیان،‌تهمت و دخالت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در انتخابات مجلس بزنند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مقدسی است که با خون پاک شهدا مطهر است و چنین تهمت‌هایی، نوعی جنگ روانی دشمن علیه این نهاد پاسدار انقلاب اسلامی است که می‌خواهند از بیان مدافعین راستین سپاه آن را اجرا کنند و دوستان باید مراقب باشند که دچار ترفندهای دشمن نشوند و دوست را در مقابل دوست قرار ندهند.

وی ادامه داد: من عقیده دارم در انتخابات مجلس نهم، سپاه و نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی هیچگونه دخالتی نداشته‌اند و البته همه اعضای این نیروها و دستگاه‌ها که جزو آحاد ملت هستند در انتخابات براساس انتخاب آزاد خود به این یا آن فهرست یا مشترکی از فهرست‌ها و اشخاص رای می‌دهند و این حق قانونی و طبیعی آنهاست.

بادامچیان تأکید کرد: اینجانب پس از انتخابات از همه دست اندرکاران انتخابات، اعم از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور و مجریان و ناظران تشکر کرده‌ام و در مصاحبه‌ها بر سلامت انتخابات تاکید مکرر داشته‌ام و لذا از همه خبرگزاری‌ها و رسانه ها می‌خواهم که خبرهای خود را تصحیح کنند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.