تکذیب توقف عرضه بنزین سوپر

۹ م دیماه ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرآنلاین: براساس اظهارات ناصر رئیسی فر رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت، از امروز عرضه بنزین سوپر به جایگاهداران متوقف شده است.
 
 این درحالی است که کشکولی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توقف کامل بنزین سوپر را تکذیب و در عین حال تاکید کرد: با توجه به محدودیت های بوجود آمده عرضه بنزین سوپر در شهرهای بزرگ چون تهران صورت می گیرد ولی در شهرهای کوچک فعلا عرضه این بنزین متوقف است.
 
به گفته وی، بیشتر ماشین های لوکس در شهرهای بزرگ تردد دارند و به همین سبب فعلا عرضه بنزین سوپر در این شهرها ادامه خواهد داشت.
 
این درحالی است که رئیسی فر رئیس اتحادیه جایگاهداران بنزین  در پاسخ به این سوال که مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سبب این مساله را چه چیزی عنوان کرده اند تاکید کرد: پاسخ شفافی در این خصوص داده نشده است.

به گفته رئیسی فر، در حال حاضر اکثر جایگاه های تهران و شهرستان ها بنزین سوپر ندارند و اگر در جایگاهی هم موجود باشد متعلق به ذخیره روزهای قبل آنهاست.

این درحالی است که بیژن حاج محمدرض،ا رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور نیز این موضوع را تایید و تاکید کرد این اتفاق یک هفته ای است که افتاده اما عرضه بنزین سوپر کاملا قطع نشده بود.

به گفته وی، به نظر می رسد توقف عرضه بنزین سوپر به سبب تلاش مسوولان نفتی در ارائه بنزین یورو ۴ است اما با این حال در این خصوص اطلاع رسانی شفافی نشده است.

این درحالی است که به نقل از ناصر رئیسی فر روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین سوپر در کشور مصرف می گردد.


خبرگزاری انتخاب |
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.