تکرار گودبرداری غیراصولی/ سقوط ساختمان ۳ طبقه در خیابان دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اثر گودبرداری غیراصولی در خیابان دماوند تهران ساختمان سه طبقه فروریخت. پس از این اتفاق ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه ۳۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله بسوی آدرس اعلام شده در  حرکت کردند.

امیر مهدیانی مدیر منطقه ۳ عملیات درباره این حادثه گفت: در محل حادثه زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰ مترمربع برای احداث ساختمان جدید گود برداری شده بود که در اثر این خاکبرداری ساختمان سه طبقه مجاور دچار ترک شده و ساکنین آن را به نگرانی انداخته بود.

وی در ادامه افزود: کارشناسان سازمان آتش نشانی از ایستگاه ۳۱ به این محل اعزام شده و از ساختمان بازدید کرده و با دیدن ترک و نحوه شمع بندی هشدار تخلیه ساختمان را به ساکنین دادند. در زمانی که آتش نشانان در محل حضور داشتند و مشغول نظارت ساختمان بودند ناگهان سمت مشرف به زمین ساختمان فروریخت که خوشبختانه با اقدام و هشدار به موقع آتش نشانان به کسی آسیب جانی وارد نشد.

انفجار در مشریه تهران

همچنین در حادثه دیگری انفجار گاز شهری و آوار در یک آپارتمان ۴ طبقه در منطقه مشیریه تهران منجر به مصدومیت ۲ نفر و به بار آمدن خسارت مالی شد.

این حادثه در محله مشیریه ۲۰متری اعظم کوچه هفتم شرقی رخ داد.علی مروتی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: این حادثه در طبقه سوم ساختمان مسکونی چهار طبقه رخ داد و منجر به تخریب قسمتی ازدیوارها و شکستن شیشه ها در این طبقه شد. بر اثر این انفجار دو نفر از ساکنان نیز که هنگام انفجار در داخل آپارتمان بودند دچار مصدومیت شدند که برای انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفتند. علت این حادثه نشت گاز شهری از سه راهی متصل به آبگرمکن و رسیدن بخارات حاصله به آبگرمکن روشن بوده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.