تکلیف کرسی‌های خالی سفارت‌خانه‌های ایران در سایر کشورها تعیین می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه روز قبل با وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه بر لزوم تعیین تکلیف کرسی‌های خالی سفارت‌خانه‌های ایران تأکید شد.

“منصور حقیقت‌پور” نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خاتمه یافتن مأموریت پنجاه نفر از سفرای دولت دهم و کرسی‌های خالی سفارت کشورمان گفت: در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه این موضوع را مطرح کردیم.

وی در ادامه افزود: در جلسه مذکور با محمد‌جواد ظریف، قرار بر این شد تا هرچه زودتر تکلیف دفاتر نمایندگی در کشورهای دیگر که با سرپرست اداره می‌شوند، تعیین شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: حضور وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور خارجه در جلسه این کمیسیون بسیار مفید و موثر بود.

وی افزود: وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه با تشریح برنامه‌های خود و پاسخ به سوالات نمایندگان، آن‌ها را قانع کرده و توانمندی و اشراف خود به این حوزه را نشان داد.

حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: بنده یقین دارم هر ۴ وزیر پیشنهاد شده برای تصدی وزارت‌خانه‌های امور خارجه، کشور، دفاع و اطلاعات اشخاص شایسته و توانمندی می باشند و به یقین رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.