تکلیف آزمون آیلتس مشخص شد؛موسسه عصر دین و دانش جایگزین ایران آیلتس شد

 با لغو این آزمونها این شائبه به وجود آمد که به خاطر تحریم و رفتن سفارت انگلستان این اتفاق افتاده است اما حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش به خبرآنلاین اعلام کرد که به علت بروز برخی مشکلات فنی آزمون‌های آیلتس موسسه ایران آیلتس تنها در فرودین برگزار نمی شود و دوباره این آزمون برگزار خواهد شداما دو ماه از این ماجرا می گذرد و هنور آزمون آیلتس برگزار نمی شود.
سرانجام پس از سرگردانی چند ماهه داوطلبان این آزمون،سازمان سنجش اعلام کرد که آزمون آیلتس توسط دو مرکز آیلتس تهران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و علاوه بر این دو مرکز، از این پس موسسه آموزش عصر دین و دانش نیز جایگزین موسسه ایران آیلتس به عنوان سومین مرکز برگزاری این آزمون شد.
وی در گفت وگو با ایلنا می گوید: داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند به سایت موسسه عصر دین و دانش مراجعه کنند و ضمنا داوطلبانی پیش از این در موسسه ایران آیلتس شرکت کردند جهت رفع مشکلات خود می توانند با موسسه عصر دین و دانش تماس حاصل کنند.
توکلی تاکید می کند: ایران آیلتس دیگر آزمون برگزار نمی کند و تمام آزمون های آیلتس توسط مراکز برگزار می‌شود و سازمان سنجش بر آنها نظارت خواهد کرد.همچنین تعیین زمان آزمون ها نیز به عهده این مراکز است و البته این موضوع با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.
۴۵۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.