تیم ایران با کویت، یمن و لائوس هم‌گروه شد/ عربستان و کره در گروه مرگ

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز پنجشنبه با حضور ناظران AFC و برخی از نمایندگان ۱۶ تیم شرکت کننده در این مسابقات در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

بر اساس این قرعه‌کشی تیم ایران میزبان مسابقات که در سید یک قرار داشت، در گروه A با تیم‌های کویت، یمن و لائوس هم‌گروه شد. همچنین تیم‌های کره شمالی، ژاپن، عربستان و کره جنوبی در گروه C این مسابقات که دشوارترین گروه مسابقات است باهم به رقابت خواهند پرداخت.

گروه‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:
گروه A: ایران، کویت، یمن و لائوس
گروه B: استرالیا، عراق، عمان و تایلند
گروه C: کره شمالی، ژاپن، عربستان و کره جنوبی
گروه D: ازبکستان، سوریه، چین و هند

مرحله گروهی این رقابت‌ها به این شکل است که پس از قرعه کشی در روز نخست، تیم‌های اول با چهارم و تیم‌های دوم با سوم رودرروی هم قرار می‌گیرند. در روز دوم تیم‌های چهارم با دوم و اول با سوم برابر هم به میدان می‌روند و در روز سوم تیم‌های اول با دوم و سوم با چهارم به مصاف هم خواهند رفت.

دیدارهای مرحله یک چهارم بین تیم اول گروه یک و دوم گروه دو، تیم دوم گروه یک و تیم اول گروه دو، تیم دوم گروه سه و تیم اول گروه چهار و تیم دوم گروه چهار و تیم اول گروه سوم خواهد بود.  دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی هم به ترتیبی که پس از قرعه کشی مشخص خواهد شد، اعلام می‌شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.