تیم فوتبال هفت نفره ایران ۹ گل به آمریکا زد / الله‌مانی: حاضریم با تیم کروش هم مسابقه بدهیم

به گزارش خبرآنلاین؛ ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های اوکراین با آمریکا بازی کرد که ۹ بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد. رسول آتش افرورز (۲ گل)، فرزاد مهری (۳گل)، بهمن انصاری (۲گل)، مسلم اکبری و مرتضی حیدری گل‌های ایران را زدند. ایران همچنین فردا با تیم روسیه مسابقه دارد.

امین الله‌مانی سرمربی تیم ملی ایران در مورد این مسابقات می‌گوید: «در این تورنمنت ۸ تیم حضور دارند؛ همان ۸ تیمی که در پارالمپیک شرکت خواهند کرد. این مسابقات برای این است که بازیکنان تیم‌ها کلاس‌بندی شوند.» او در مورد تیم ملی فوتبال ۷ نفره هم می‌گوید: «اکثر بازیکنانی که در تیم فوتبال هفت نفره حضور دارند، بر اثر یک ضربه‌ای که به مخچه آن‌ها وارد شده، از یکی از عضلات خود دچار معلولیت جسمی شده‌اند. این بچه‌ها مشکلات ذهنی و ادراک ندارند بلکه مشکل آن‌ها معلولیت جسمی است. نصف بچه‌های تیم ما فوق لیسانس به بالا هستند ولی تا حدودی معلولیت حرکتی دارند.»

الله‌مانی در مورد سطح فوتبالی که این تیم بازی می‌کند هم می‌گوید: «ما بعد از روسیه و اوکراین تیم سوم جهان هستیم. در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل تیم ما نداشتن زمین و حریفان تدارکاتی است. الان هم تقریبا مثل تیم ملی بزرگسالان فوتبال بازی می‌کنیم. اگر آقای کروش دوست داشته باشد و موافقت کند، حتی حاضریم با آن‌ها یک بازی انجام دهیم تا ببینید این بچه‌ها چقدر خوب فوتبال بازی می‌کنند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.