کروش: نیمه اول این قدر بد بودیم که بین دو نیمه مجبور شدم بازیکنانم را به هم معرفی کنم!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – کروش می‌گوید تیم ملی باید هرچه زودتر خودش را برای جام جهانی آماده کند.

به گزارش ممتاز؛ کارلوس کروش پس از برد تیمش مقابل تایلند در کنفرانس خبری گفت: «طبیعی بود که بعد از ۴ ماه بازی نکردن، مسابقه هماهنگی از تیم ملی نبینیم. هرچه از آغاز مسابقه می‌گذشت ما بهتر کار می‌کردیم. می‌دانم امشب بازی فوق‌العاده‌ای انجام ندادیم ولی یکی دو فرصت خوب را از دست دادیم. حداقل باید دو گل دیگر می‌زدیم. گل تایلند هم اتفاقی زده شد. ما باید سخت‌تر کار کنیم. اتفاقی که امشب رخ داد، یک بیدارباش به فوتبال ایران بود. امشب سعی کردیم بازی بی‌خطری انجام دهیم. می‌خواستیم برنده شویم که به هدفمان رسیدیم. ما سعی کردیم ضد حملات حریف را کنترل کنیم.»
سرمربی تیم ملی در مورد استفاده نکردن از دانیال داوری گفت: «نمی‌خواهم وارد این مسائل شویم. می‌توانیم در مسابقه بعدی‌مان به داوری بازی بدهیم.» او در مورد عدم استقبال تماشاگران از این مسابقه هم گفت: «ما باید این مسابقه که قبل از تعطیلات چند روزه برگزار می‌شود را در کنار سواحل دریای خزر برگزار کنیم.»
کروش در مورد مسابقه هم گفت: «در نیمه اول بازیکنان همدیگر را نمی‌شناختند. بین دو نیمه سعی می‌کردم آن‌ها با یکدیگر آشنا شوند و کارت ویزیت به یکدیگر بدهند. این موضوعی است که بارها در موردش صحبت کرده‌ام. ما باید هرچه زودتر برای جام جهانی آماده شویم. من بعد از بازگشت از برزیل با دایی و قلعه‌نویی صحبت می‌کنم چون آن‌ها اگر بخواهند به تیم ملی کمک کنند، می‌توانیم به این هدف برسیم. من شخصا جلو می‌روم و رضایت مربیان را می‌گیرم. امیدوارم که مربیان ایرانی درک کنند که همکاری با تیم ملی، به نفع فوتبال ایران است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.