ثبات قیمت “گوشت” در ماه رمضان +قیمت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به منظور ثبات در نرخ گوشت (گوسفند، گاو و مرغ) دولت تصمیماتی اتخاذ کرد که بر اساس آن نهاده را با نرخ دولتی و ارزانتر به دامداران بدهد؛ همچنین دام‌های پاکستان در سیستان و بلوچستان پروار می گردد.

خبر اقتصادی: به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:تغییر قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت. 

علی خندان نوجوان، رئیس اتحادیه گوشت گاوی با بیان این که از یک سال قبل تاکنون هچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم، اظهار داشت: هم اکنون لاشه گوشت گوسفندی برای مصرف کننده هر کیلو بیست و هفت هزار و پانصد تومان و مخلوط گوساله نیز بیست و هشت هزار و پانصد تومان است. 

نهاده های دولتی از هفته قبل در حال توزیع است 

وی با بیان اینکه نهاده‌های دولتی از هفته قبل در حال توزیع است افزود: به منظور ثبات در نرخ گوشت (گوسفند، گاو و مرغ) دولت تصمیماتی اتخاذ کرد که بر اساس آن نهاده را با نرخ دولتی و ارزانتر به دامداران بدهد. 

خندان نوجوان در پاسخ به این پرسش که چرا دامهای پاکستان که کیفیت مطلوبی ندارند به کشور وارد می شوند، افزود: این دام‌ها را با برنامه ریزی سازمان دامپزشکی در سیستان و بلوچستان به قرنطینه می‌فرستیم تا چاق و پروار شوند و سپس در سطح کشور توزیع می‌کنیم. 

وی با اشاره به سبب این کار افزود: وزن این دامها در زمان ورود به کشور دویست و پنجاه کیلوگرم است که پس از سه الی ۴ ماه نگهداری در قرنطینه به ۴۵۰ کیلوگرم می رسد. 

رییس اتحادیه گوشت گاوی گفت: از ابتدای امسال ده هزار راس گاو برای پروار بندی وارد قرنطینه‌های سیستان و بلوچستان شده‌اند. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.