ثبت سفارش ۶۰ هزار تن مرغ وارداتی

یکشنبه ۱ مرداد – ۰۳:۵۶:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ منجمد در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه طرح ضیافت خبرداد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، « حسن رادمرد» با اشاره به عرضه بیش از تقاضای مرغ در ماه رمضان افزود: مرغداریها با توجه به جوجه ریزی‌های انجام شده  و تامین نهاده های طیور  با کمبودی برای تولید مواجه نیستند و در حال حاضر مشکلی برای عرضه مرغ براساس نیاز بازار وجود ندارد.
به گفته وی با ذخیره سازیهای  صورت گرفته برای تامین مرغ در ماه رمضان، در این ماه ‌ ۱۶۰هزار تن تولید مرغ انجام می شود که نسبت به ماه های قبل ۱۵درصد رشد خواهد داشت.
رادمرد در ادامه با اشاره به رفع مشکل تولیدکنندگان مرغ  برای تهیه و تامین نهاده های طیور اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه های امضاء شده به منظور تامین کنجاله سویای مورد نیاز واحدهای تولیدی از طرف دولت،‌ با مشکلی برای تولید مرغ گوشتی مواجه نخواهیم بود.
وی همچنین به عرضه۴۷۰۰ تومانی مرغ منجمد در نمایشگاه‌های ویژه طرح ضیافت اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار مرغ منجمد نیز از برزیل در حال ورود به کشور است.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی در ادامه با اشاره به تنظیم بازار مرغ و جلوگیری از نوسانات قیمتی آن تصریح کرد: در این رابطه شرکت پشتیبانی امور دام تحویل ۵۴ هزار تن نهاده خوراک مرغ به اتحادیه سراسری مرغداران برای توزیع بین مرغداران گوشتی را آغاز کرده است که تاثیر بسزایی در کاهش قیمت مرغ خواهد داشت.
وی در ادامه از ثبت سفارش ۶۰هزار تن مرغ خبرداد و گفت: از این میزان در حال حاضر پنج هزار تن وارد کشور شده و پنج هزار تن در مرزها است همچنین ۲۰ هزار تن  دیگر نیز در ظرف روزهای آینده وارد کشور می‌شود که به قیمت ۴۴۰۰ تومان در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۵۵۶۵۸۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.